تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

چند وقت ننوشت^_^

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۲ ق.ظ

1- دیروز یکی از دوستای خوب مجازی رو دیدم. یسری و سارا حدس بزنین :)

سودا جیجررررر. جاتون خالی خیلی خوب بود. دلم نمی اومد ازش جدا شم

2-برا شنبه شب شاخ غول شکسدم و قوم و خویش شوشوخان رو دعوت کردم. قراره هردوجور غذاشم خودم درست کنم با دسرهاش. فقط یه برنج رو از بیرون میگیرم.

چن روزه کارم شده درست کردن تک تک شون تا دسدم بیاد چی چطوره^_^

3-ماشینمون داره بدجوری اذیت میکنه!گاهی اوقات دزدگیرش از کار می افته و درش باز نمیشه. هر دوبار شانس اوردم شوشو باهم بوده.

4-هرچی چشم میکشم اداره سبد ماه رمضون رو بده اما خبری نیس!!!میگما نکنه به ادارات دیگه دادن اما ما رو یادشون رفده:(((

5-احتمالا چن وقته دیگه حاج بابا جابه جا میشن از این خونه!این خونشون با همین وسایل می مونه میرن طبقه بالای خونه خواهرم. ای چه حالی میده باید بریم برا بابایی جهاز بخریم خخخ

بازار گردیم کم شده بود که به لطف خدا دوبار نصیبمون میشه^_^

فعلا حرفی ندارم@_@


موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۵/۰۳/۱۳
asal asali

نظرات  (۵)

ماشاءالله لا حول و لا قوت الا بالله 
به خوشی ان شاءالله
پاسخ:
قربونت عزیزم . ان شالله برای شما هم به خوشی
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۸ خانوم مهندس
نگرانت بودم هرروز میومدم و مطلب قبلی میدیدم. خداروشکر خوبی.
عکس غذاها و ژله هاتو بذار لطفا، حتما
پاسخ:
سلام عزیز دلم. من در حالت خاموش حتما وب شما جزو اولین وب هاست که دنبال میکنم.
هعععی گو خواهر اینقده تند و سریع گذشت نشد عکس بگیرم:(
برا ناهار مرغ و رولت گوشت درست کردم و توپ رنگی و ژله خرده شیشه هم جزو دسرهاش بود.
کلی همه تعریف کردن اما باورم نمیشد این منم که اینقده هول شده و مثه بید میلرزه....
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۲ سارا سادات
میخاستم به سودابگم یه بغل و یه ماچ درس حسابی‌ازت بگیره جای من...فک کردم برگشته😭
دلم‌یه ذره شده برات...براپارسال این موقه ها😔
پاسخ:
ای جان قربون تو برم من.
خیلی دلم برات تنگ شده خیلی
دلم گرفت سودا یه هفته مشهد بود من روز اخری تازه دیدمش:(
بعد دو ساعتش پرواز داشت و رفت...
سلام
خوبین؟
پاسخ:
سلام ممنون شما خوبید؟
الهی الهی
خیلی خوشحال شدم که دیدمت :*
پاسخ:
ما بیشدرتررررر:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی