تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

دلم بارونیه

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۴۰ ب.ظ
اخرین شبی که توی اتاق خودم روی تخت خودم می خوابم. سرشبی رفدم به شستن ظرفای خونه وقتی یادم اومد دیگه نیسدم تو این خونه و این اخرین شبیه که خونه حاجیم اشک امونمو برید.
چشم باز کردم دیدم حاجی پشت سرم وایسادن
اخه اخرین شب مصادف با عید مادرم باشه مادرتم که پیشت نباشه و یه حاجی و یه دخترش فقط.... 
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۰
asal asali

نظرات  (۷)

عزیز دلم
مبارکت باشه
الهی خوشبخت شی
الهی زنده و سلامت باشی
پاسخ:
سلام قربونت خوبی؟
الهی همه دخملا خوشبخت شن
الهی سال خوب و خوشی داشته باشی
سلام خواهر


پاسخ:
سلام بر شما
سال نوتون مبارک
عزیزم :)
مبارک باشه 
خوشبخت بشی 
پاسخ:
سلام جیجرم . سال نوت مبارک
ممنونم
ای جون دلم به آبجی احساساتی عشقِ خودمممممممممممممممم کلی آیکون قلب قلب...


خوشبخت شی عزیزکممممممممممممم
پاسخ:
سلللللللللللللللام سارا جیجر
چرا تو علوسیم نبودی:((((((((((((

 من ارزوی خوشبختی تو و دوست جونی هامو دارم:)
۱۲ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۰۹ گمـــــــشده :)
الهی من فدات عزیز دلم.
خدا پدرتو حفظ کنه.
ایشالا زندگیت پر از عشق و محبت باشه.
هوای پدری رو هم داری. نگران نباش..:*
پاسخ:
خدا نکنه عزیزم
خدا پدر و مادر شما رو هم حفظ کنه
ایشالله بهترین خوشی ها و خوشبختی ها برای تو دختر دوست داشتنی:)
اره از الان اعلام نموییدم همش خونه باباییمم:)))
مبااااارکههههه عسلیییییی دیشب عروسیت بودهههه
خوشبخت بشییی خیلی زیاااااد
:-) 
:-) 
:-) 
پاسخ:
سلام المیرا جونم خوبی خانمی؟
قررررررررربونت جای همتون خیلی خیلی خالی بود:(
الهی:(
مادرتون به رحمت خدا رفتن؟؟
الهی خوشبخت بشی
پاسخ:
ممنونم عزیززززززم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی