تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

یازدهم فروردین

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۴۷ ق.ظ

دوست جونی هام

آبجی کوچیکه سارای من، سودا جونم، یسری خوشمله، ساره جیجری، نگین عزیزم، مریم گلی، المی شیطونکم، عروس خوشمله پاکی جونم، حسنای مهلبونم، بنفششششه جیغ جیغوووووی ملوسم، مضراب جونم، خاااااااااااانم مهندس، بهانه گیر خانم(اسمشونو بلد نیسدم.خخخ)

همتون مدیونین یازدهم فروردین شهر امام رضا باشین و نیاین مراسم عروسیم:)

همتون دعوتین. خدا وکیلی بیاین خوشحال میشممم خیلی زیاددددد.

هرکسی قدم رنجه میکنه بگه ادرس و براشون بفرستم.


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۲
asal asali

نظرات  (۹)

۱۲ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۱۴ ماهی سیاه کوچولو
عه مبارک باشه!
خوشبخت بشین :)
پاسخ:
ممنونممم
ان شالله شما هم عاقبت بخیر و خوشبخت باشید و بشوید:)
ادرسو بده که دهم اصن میام براتو:-D 
سیزده بدر هم پاتختی میریم اخلمد الان هواش عالیه:)))
پاسخ:
قربونت یازدهمه دهم نیای تالار عروسش من نیسدمااااا^__^
میری عروسو می ماچی اونم حاج و واج نیگات می کنه .خخخخ
سیزده بدر عروس تو خونش غشیده از خسدگی خخخخخ
میام ادرسو بهت میدم جیجر
راستییییی پیشاپیش خیلییییی خیلییییی مبارک باشهههههه
مرسییییی از این پسته خوشگل♥♥♥♥
پاسخ:
فداااااااااااااات المی جونم
شما هم فکر کنم نزدیک شهر مایین
حتمنی بیاین:)
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۲۷ سارا سادات
ایشالله حتمنی میامممممممممممممممم وووووووووووی چقد کل بکشم من... :))))
پاسخ:
تو اگر نیای خودم حسابتو می رسم:|
از الان برنامه هاتو بریز با مامان اینا همه بیاین مشهد:)
بیا بشو ساقدوشم سارا کلی برات از اون برنامه های خاک برسری دارم *_^
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۰۴ خانوم مهندس
ای جونم منم گفتیییییییییییییییییییییی
ایشاله مبارکت باشه خانومی به سلامتی
پاسخ:
بعععععععععععععله
فدای شمااااااا
حتما با همسری بیاین:)
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۱۰ گمـــــــشده :)
وووووووووووووووووییییی فدات بشم الهی...ممنونم بابت دعوت. خدا قسمت کنه حتما. از خدامه
مبارکت باشه خانمم. به سلامتی..بهترین ارزوها رو برات دارم عزیزممممممممممم..

پاسخ:
فداااااااااااات
الهی که عید بیاین پابوس اقا مراسم منم بیاین.
خیلی غافلگیر میشمااااااااااا
منم بهترین ارزوها رو برای همتون دارم.
مطمئنم خوشبخت میشید همتون:)

جیییییییغ
الهی اون موقع مشهد باشم با آقام 
حتما حتما میام
بوووووس
پاسخ:
اااااااااااااااااااالهی
ان شالله بیا خیلی خوشحال میشم.
بووووووووووووس
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۲۱ مهدی ابوفاطمه
موفق باشید
سلاااام آجوووییی
حیف که هرکاری کنم 11ام نمیشه مشهد باشم آماااا تابستون میاااام. یه تیکه یک عروسیتو برم کنار بزارتا بیام^_^
پاسخ:
ای جان خیلی دوست داشتم حداقل یکیتون بیاد. سارا هم که گرفتاره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی