تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

گلدونای اتاقمون

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۸ ق.ظ
یه ماه پیش بیشدر همکارجونم رفدن برا اتاقمون گلدونای خوشگل خریدن...
حالا هروقت با چاقو میرم سمت گلدونا که یکی دو تا  شاخه برا قلمه  جدا کنم
می فرماین اگر اونا رو سرببری انگاری منو سربریدی>_<  داعش گلدونامون نباش:|
منم میگم برا حفظ حیات این چند شاخه مجبورم نه نه باباهاشونو شهید کنم .خخخ
اصنم حس سربریدن بهم دست نمیده:((((
.
.
.
چندتا عکس از گلدونامون در ادامه مطلب گذاشدم









موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
asal asali

نظرات  (۷)

خیلی هم خوجل :)
اسماشون رو می نوشتید یاد بگیریم واسه زندگی آینده ام...گر چه من خودم گلم...خونه ام گل لازم نداره دیگه :))
پاسخ:
میسی:)
حسن یوسفه یکیشون یکی هم قاشقی بهش میگن که تو عوس کوچولو افتاده
اما اون دوتای دیگرو اسمشونو بلد نیسدم^_^
اول زندگی زن و شوهر گلن برا هم خداکنه بعدش تغییر ماهیت به کاکتوس ندن خخخ
گل های زیبایی بود
پاسخ:
شکر خالقشو
کاکتوس :))
از محبت خارها گل می شود
پاسخ:
بعلللللللله
* جهت مزاح بود.

داعش:-))))
پاسخ:
داعش مهربون گل دوست :))
:))

ووییی من گلو گیاه را عاشقممم
چه خوبن اینا:)
پاسخ:
منم خعلی دوسد دارم:)
هان خوب رشد کرده مخصوصا اون اولیه اصن تا یه ماه پیش شاخه هاش اینقدر بلند نشده بودن
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۰۳ خانوم مهندس
وای چه گلایی عالین
از اون اولی بکن چیزی نمیشه که :)
پاسخ:
ها خعلی دوسدشون داریم
اوهوم اما تازه شاخه هاش بلند شدن دور گلدونم تازه پر شده شاخه ای نداره هنوز قلمه بزنم
حیفم میادش:|
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۰ گمـــــــشده :)
ما از همه اینا داریم.ولی هیشکدوم کار من نیست. گلدون دوست نمی دارم..:|
پاسخ:
عههه گلدون که خعلی خوفه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی