تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

سفره هفت سین

سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ب.ظ

دلم میخاد سفره هفت سین امسال رو مثه پارسال خودم درست کنم🙈

پارسالی برا حاجی یه تنگ ماهی و شش تا جام رو با ویترای نقاشی کشیدم😙

معرکه بود همه مهمونامون تا مدتی محو سفره میشدن🙈

اما میترسم امسال از بوی بد ویترای زده بشم🙊

از همه مهمترش جام و تنگ شیشه ای که روش نقاشی بشه رو بعد عید کجای خونم بزارم؟

طبیعتا باید جمع بشه برا سال بعد!ولی خدایی بخوایم اتاق نی نی هم درست کنیم خعلی دست و پامون تنگ میشه.

اما یه حرکتی میزنم دلم نمیاد دست رو دست بزارم😉 اولین عیده تو خونمونیم.اولین عیده سه تاییمون باهمیم .باید خیلی قشنگش کنیم😙😙😙

بچه ها شما برنامتون برا سفره هفت سین امسال چیه؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۵
asal asali

نظرات  (۵)

خخخخخ
آفلین تو اولین سال نی نی دار شدی
آخی

من که خونه مامانم از بیرون میخرم
آقایی هم خونه باباشه دست خواهر و مادرشو میبوسه هفت سینشون
پاسخ:
ای خواهر زن و شوهر از خودمون ترسیدیم یهویی عقل ییاد تو کلمون پشیمون شیم 😁
خووو برا خونه مامانتون. منم سال پیش برا خونه حاجی درستیدم یجورایی کیفش بیشتره چون انگاری همه خواهر برادرا هم توش سهیمن
یه مهمون که می اومد یه بادی به غبغب این خانواده گرامی می انداختن انگاری اونا درستش کردن 😂😂
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۰۷:۰۲ سارا سادات
منکه باید دوتادوتا فکر هف سین باشم...
ازهر چی‌مناسبته بدم اومده جدیدن:/
برعکس هرسال هیییییچ ایده‌ای هم ندارم
ولی‌ پارسال که جعبه چوبی چیدم بد نشده بود...
شایدامسالم براخودمون همونو بچینم بایه تغییراتی....
پاسخ:
سلام عزیزم.
چرا دوتاااااا؟؟؟
ای جونم خوب همه چشمشون به سلیقه تویه😍
عکسی نداری از پارسال یادم رفته چطوری بود🙈
سارا تو که نقاشیت خوبه تازه قشنگ هم میتونی با تور و رنگ اکلیلی ظرف های جام رو تزئین کنی
من اگر کنارم بودی دیگه خیالم تخت تخت بوددد😉
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۰۹ خانوم مهندس
الان عید برام یه رویاست.... اعتبار بخشی مون که تموم بشه میتونم بهش فکر کنم !
پاسخ:
الان اوج کارهای شماس:)
۰۸ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۱۲ سارا سادات
خب هم خودمون هم عروس دیگه:/‌
میگردم پیدا میکنم برات... نه بابارحوصله نقاشی ندارم کثیف کاری داره... ‌
حالادوسه تا طرح تو ذهنمه اگه خواستی برا توعم میفرستم همونجوری درس کنی^__^‌

نه بابا گذش اونموقهرها که کلی حوصله داشتم:|
پاسخ:
ناز شصتت بفرس ببینم:)
عید خر است
هفت سین هم همینطور
اصن زندگی از بیخ و بن
من که ترجیح میدم قبل سال جدید برای همیشه از صحنه زندگی محو بشم کارم به هفت سین و عید نرسه
پاسخ:
سلام عزیز دلم
خدانکنه .الهی بهترین اتفاقا تو سال جدید برات بیفته😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی