تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

شوشوخان و تل گیری

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ب.ظ

دوست جونیا عصری با شوشوخان رفتیم پیش تل گیر!

ای تا دلتون بخواد مادر پدرا بچه هاشونو اورده بودن

هرکی میرفت تو اتاق با یه دستمال می اومد بیرون که توش همین خرده ریزایی که از دهان طفل معصومشون  در امده بود گذاشته بودن.

نوبت ما که شد شوشوخان نشست رو صندلی و خانم تل گیر دستکش پلاستیکی دستش کرد و زیر گلوشو دست کشید. گفتش چیزی گیره و خیلی هم رفته پایین.

انگشتشو انداخت ته حلق شوشو و گفت تا میتونی سرفه کن!!!

همچین با قدرت دستشو میکرد تو که مونده بودم این زنه با این جثه کوچیک چه قدرتی داره هاااا

بعد یهو دیدم یه تیکه استخون مرغ از دهن شوشو در اومد@_@

تا سه بار این کار رو  انجام  داد هرسه بار هم یه تیکه استخون دراومد@_@

من موندم شوشو چطوری اینا رو خورده بوداااااا

اخر سر گفت دیگه چیزی نیس اما شوشو میگفد من هنوز دارم حسش میکنم.

دوباره معاینه کرد ولی گفت من چیزی حس نمیکنم!

وقتی اومدیم بیرون شوشو میگفدش احساس میکنه زیرگلوش سبک شده و اما هنوز اون تیکه استخون سرجاش مونده. ولی در کل خیلی خوشحال بود میگفد ببین صبحی دکتره میگه هیچی نیس پس این سه تیکه استخون از کجا در اومد!!

شوشو میگه حالا که روی این جسم خارجی خالی شده می تونه کمی بازبون بازی بازی کنه تا بره بالاتر و دفعه بعد بتونه کامل درش بیاره!!!

+ تازه همشونو یادگاری برداشته که شب میره سرکار به همکاراش نشون بده. مخصوصا یکی از همکاراش که بچه اش مدتیه اسهال استفراغه و دکترا تشخیص ندادن!

++اگر توی نت سرچ کنین تل گیری اطلاعات خوبی بهتون میده. من که تو دو سه روز پیش همه نت رو زیر و رو کردم

+++خیلی از شهرها به تل گیر میگن به اصطلاح بندی!!!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۵
asal asali

نظرات  (۴)

zX
پاسخ:
هااااااا؟؟؟
یه کم سرچ کردم درباره اش ولی گمون نکنم چنین شخصی توی کاشان وجود داشته باشه حداقل! یعنی من چیزی تا به حال درباره اش نشنیدم این ورا :|
تازه نفهمیدم این چیزا دقیقاً کجا گیر میکنه تو سق آدم یعنی قسمت سینوس ها هست یا توی حلق و کنار مری!
پاسخ:
من خوندم که کنار نای یه کیسه کوچیکیه که خرده غذاهایی که وارد حلق نمیشه به اشتباه تو این قسمت میره
باز جایی خوندم که این اتفاق برا بچه بیشتر اتفاق می افته حالت اسهال و استفراغ و تب ولی برای بزرگترا اگر اتفاق بیفته سیسنوس هاشونو درگیر میکنه و عفونت میکنه
چه جالب
من تا حالا نشنیده بودم
پاسخ:
ها واخعن جالب بود
۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۹:۳۸ خانوم مهندس
وای چه جالب بعد نرفتین پیش دکتر اونارو بهش نشون بدین؟
پاسخ:
سلام عزیزم. نع نرفدیم یجورایی بهشون حق دادیم که وقتی لوله اندوسکوپی رو مستقیم میفرسدن پایین چطور میخوان بفهمن چپ و راستش چه خبره:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی