تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

مامان شدن سخته هااااااا

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ق.ظ
ماه اخریه که امیرحسین خان مهمونمون میشه انشالله.
کلی استرس داشتم تو ماه هفت و هشت. کلا تا حالا 5 تا دکتر عوض کردم:/ همشونم بهم می گن زایمان طبیعی!
منم که کلا خیلی ترسوام. هرچی می دومو دکتر عوض می کنم می بینم بی فایده است و هر دکتری تازه حرف جدید می زنه که خودش کلی فکر و خیال میاره.
یک دکتر می گه مشکوکی به دیابت بارداری، یکی می گه اصن دیابت داری!  سومی می گه اون دوتای دیگه چه می فهمن کی گفته تو دیابت بارداری داری؟؟؟؟؟؟؟
این نگرانی ها هم برای من سمه هم این طفلی.
فعلا این دکتر اخریه که منو از همه چی مبرا کرد به دلم نشسته . اما کلا طرفدار زایمان طبیعیه. میره بهترین بیمارستان شهر که بیمه ما هم قرارداد داره باهش . اما هیچ وقت دوست نداشتم برم اونجا:/ در ظاهر مثه هتله اما شنیدم کادر بلوک زایمانش به زائو خیلی محل نمی دن! اما هروقت زنگ زدم این قدر با روی باز کادرشون جوابمو داده که هیچ بیمارستانی اینطور نبوده:) امیدوارم حرفایی که شنیدم از بقیه برای من صدق پیدا نکنه.
خواهشا دم افطار و سحر برای کوچولومونو مامانش دعا کنین.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۰
asal asali

نظرات  (۶)

۱۰ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۲ گمـــــــشده :)

واااااااااااااااااااااای خدا چقده زود گذشت

به سلامتی

واقعا داره خاله می شما

خدا جفتتونو حفظ کنه

خیلی خوشحال شدم عسلی بانو

معلومه که زایمان طبیعی بهتره نازنین مامان

خدا کمک می کنه نگران نباش

فدای تو و اون امیرحسین خوشگلم برم من

 وااااای ینی اشک تو چشام جمع شددددد
ای خداااا چقد زود نه ماه شد دیگه
من دارم از ذوق پس میوفتم یکی منو بگیره

المی به فداش زودی بیاد مامانشم اذیت نکنه زیاد:*****
جیبیییییغ
ای نیم سید چرا هانی منو اذیت میکنی
هوم؟؟؟
ای جان
ای جان
ای جان
چقد مشهد به یادت بودم
عزیز دلم
۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۷ سارا سادات
ای ناقلای شیطووووووووووووون

با جفتتونم هاااااااااااا
ینی من نبینمت قبل زایمانت؟ گریههههههههههههههههههههههههههه
 وااااایییی مبارکهههههههه عسلییییییییی خیلیییی خیلیییی خیلییییی خوشحالمممممم خیلییییی💛😊😘😘😘😍😍💛💛💛💛💛
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۳ خانوم مهندس
مامان امیرحسین یه عکس نمیخوای به دوستات نشون بدی ما منتظزیما!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی