تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

کاشکی یادم بره

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۵۵ ق.ظ

میخام امروز یک اعترافی بکنم!

یا خوشی زده زیر دلم یا اینکه الکی ایرادگیر و حساسم!

احساس می کنم و می بینم مادرشوهر و خواهرشوهرم برا عروساشون 

یکجور رفتار نمیکنن. نمی دونم این قضیه به دامادها برمیگرده یا خودشون!

اولا موقع خودم فکر میکردم خیلی از رسوم رو بلد نیستن برا همین در عین سختی برام می گذشتم!

اما می بینم نععععع زهی خیال باطل خوبم بلدن!سر دومادی این پسرشون که خوب دارن بجا میارن!

شیطون حسابی رفته تو جلدم خداکنه بیرون بیاد.

دوست دارم به روشون بیارم. البته خیلی جاها هم میارم چون ادم توداری نیستم. ولی چقد بده کینه ای بودن با اینکه ادمای خوبین.

دلم برا شوشو میسوزه چند روزه بهش چیزی میگم تو خودشه. 


موافقین ۱ مخالفین ۲ ۹۶/۰۲/۰۴
asal asali

نظرات  (۶)

همون بعضی وقتا به‌روشون بیار که بفهمن :-////
چیکار شوشوت داری بدبخ:)) به خانواده ش غر بزن:))
البته بخاطر امیرحسین جونمم هست یکم حساس تر شدی:-) :*
پاسخ:
قربونت برم سلام
راست میگی طفلی مردا طاقت غرغر ما خانما رو ندارن بعد یهو اگه به سیم اخر بزنن وحشتناکه.
اره بد نیست بشنون. دیشب هم گفتم دوباره یه تیکه با خنده!اونا یه چیزی از عقد حرممون گفتن که منم خیلی قشنگ داشتم صحبت سر اون قضیه با خنده گفتم.
واقعا همینطوره به یک اهنگ ساده و یا کمی حس هیجان اشکام درمیاد:(بی جنبه شدم رفت...


همه جا همینه عزیزم
هر چی با ملاحضه تر 
کلاهت بیشتر پس معرکه
ان شاءالله خدا همه چیز رو جبران میکنه برای آدم هایی که با نیت خالص کار کردن
و دنیا گرده گرده

اینم بدون حتی بعد از سالها هم یادت نمیره...
:((
پاسخ:
میدونی پاکباخته جون همینطوره واقعا!!!
اما کلا من چون برونگرام جای جاش نشون خونواده شوشو میدم که هم خانواده ام
و هم من خیلی با شرایط راه اومدیم.
اما خداوکیلی شوشو گله. لایق بهتریناس. از وقتی فهمیدم و دیدم چطوری تمام کاراشو با خودم هماهنگ میکرد وقتی میدید ممکنه سلیقه خانوادشو نپسندم بیشتر عاشقش شدم.
من حتی خریدای نامزدی رو خودم با شوهرم رفتم وقتی تازه محرم شدیم چه برسه تا اخراش تالار و مراسم و وسایل عقد و همه چیزا!!!!!
الان میبینم اگر با اونا میرفتم سلیقه ام خیلی متفاوت با اونا بوده اما شوشو سنگ تموم گذاشته برام.
نعخیرم عزیزم‌
یه عروس گل آوردن حالا یاد گرفتن چیکا باید بکنن حرفه ای شدند😀‌
اصنشم به این چیزا فک نکن الان سیستم بدنت قرو قاتیه
ضمن اینکه کوچکترین حسادتی به بچه‌ت منتقل میشه
خیلی سخته‌هاااا‌
ولی خودتو بزن به اون راه خوش بگذرون😘😘😘
پاسخ:
امروز عقد کردن تازه اولین بار بود جاری و خونواده شو دیدم!
خیلی خونواده خوبین. خوبیش این بود هماهنگیشون بیشتر بود با خانواده همسرم.
نمی خام بدجنس گیری دریارماااااااا
اما خداوکیلی خانواده خودم خیلیییی سرترن!
از نظر خوشگلی هم که جاری اولیم از هممون سره اما چون خانوادش مال شهر دیگه ان من خیلی ندیدمشون!
سارا من همش خندون بودم. ولی کلا ادم دبراشناییم فکر نکنم خیلی زود نزدیک به جاری کوچیکه بشم.ترجیح میدم خرده خرده خودش بشناسه!


سلام وای من از الان غصه جاری دار شدنمو دارم
چون میدونم همین چیزا در پیشه :/
به روشون بیارررر
۰۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۲۰ نیوشا یعقوبی
شایدم تفاوت رفتارشون به رضایتمندی از عروسا برمیگرده :) 
چقد بدبختید شما
مشکلات شما و مادشوهرتون به بقیه چه ربطی داره ؟ گند زدید به وبلاگنویسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی