تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

ویار مقاله!

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۰۲ ق.ظ
الهی جز جگر بگیره هرچی درسه!
الهی ایران داک به عزای هرچی مقاله اس بشینه:(
الهی به روز سیاه بشینه دانشگاهی که از یه فارغ التحصیل مقاله میخاد:/
الهی من خیلی گوناه دارم😢
.
.
 .
استاد جیجرم که معرف حضورتون هست تماس گرفتن که هانی خانم بدو که وقت تنگه😲
مقاله تو که فرستادم فلان نشریه الان ایمیل دادن دوتا داور ردش کردن(باور کنین تا اینجاش ششم حال اومد گفدم بهترررررررر)
بعدش فرمودن ایرادات کارتو گرفتن زودتر برطرف کن تا مهلتی که دادن بهت من دوباره ارسال کنم!!!!
(یعنی اینجا نفسم گرفد)
هرچی میگم خانم دکتور به خدا من دارم نه نه میشم گوناه دارما!!!!
میگه مگه ویار داری؟ میگم نه!
میگه اخراشی؟میگم نه!
میگه پس حرف نزن تمومش کن و بفرست😢
الان اسم مقاله که میاد حالم بد میشه!فکر کنم به اسمش مثل بوها ویار دارم.ایشششش
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۲
asal asali

نظرات  (۳)

۲۲ دی ۹۵ ، ۱۲:۱۳ سارا سادات
اوووو بعد یکسال تازه یادشون‌ اومده؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
هااااااا
اصن حومصلشو ندارم سارا😢 شده کابوسم😥
۲۳ دی ۹۵ ، ۱۸:۳۲ خانوم مهندس
وای من جای تو حالم گرفته شد... مگه تموم نشد درست بیخیالش بپیچونشون.
پاسخ:
میبینی مهنددددس😢
راسدش جواب پیام استادم دیگه ندادم!
ولی دلم نمیاد فکر میکنم بی احترامیه:(
هیچچچچ کاری هم نکردم هنوز!
آخی
هانی جیجر من
مامان خوشگله ی من
درست میشه....
پاسخ:
سلام جیجرم😙😗
این دفعه هم مقاله رو درستیدمو دادم به استاد🙈
خدا خعلی بزرگه😙

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی