تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

فصد!

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸ ب.ظ
دیروز رفتیم پیش حاج اقایی که طب سنتی می دونه و مثلا درمان می کنه!
البته ایشون چند جلسه ای از طرف اموزشمون اومدن اداره و راجع به مزاج ها صحبت کردن برامون.
دیروز با شوشوخان رفتیم. مزاج هردومونو بهمون گفتن. مزاج شوشوخان بلغمیه و بنده صفراوی!
یعنی ایشون مزاجشون سرد و تره و بنده گرم و خشک!!!!
چقده ما تفاهم داریمااا^__^
حاج اقا ک خیلی بهمون امیدواری دادن گفتن این که مزاجتون با هم مخالفه خودش یک حسنه اما (درحالی که روشون به شوشوخان بود گفتن) هرچی خانم خونه فردی جدی و تو امور اجرایی موفقه اما شما خونسرددددددددددد و بهتره کار اجرایی انجام ندین.خخخخ
یعنی گل گفتنااااااا.
منم گفدم حاج اقا دست رو دلم نزارین به خاطر شوشوخان همش گرمی درست می کنم حالا خودم خیلی معدم اذیت میشه! حاجی گفتن شما صفراتون غلبه پیدا کرده مشکلی نیس:|
اومدیم با شوشوخان بریم داروهامونو بگیریم که منشی حاج اقا به شوشوخان گفت خانمتون الان باید فصد کنن O_o
 منو میگین اینقده ترسیده بودم که چی >_<
اخه شنیده بودم که رگ میزنن و بعد خون فواره می زنه.
شوشوخان هم بی انصاف خندید و گفت اصن چرا یه بار فصد کنین دوبار دوبار فصدش کنین که دیگه خونش تمیز تمیز شه &_&
هیچی دیگه هی به من می گفتن بشین تا فصدت کنیم! منم می گفدم تا نگین چطوری فصد می کنین من از جام جم نمی خورم.خخخخ
وقتی توضیح داد دیدم خیلی راحته . اول رگ دستموپیدا کرد ( سیاهرگ دست راست) بعدش سر سوزن سرنگ رو فرو کرد تو رگم یهو خون از همون سوراخ کوچیک فوران کرد O_o
 وااااااااااااااااااای یه خون غلیظی بود که نگووووو
اینقده بعد از فصد سبک شدممممممممممممممممممم
اینقده خووووووووووب بود
دوست دالم همش فصد کنم خخخخخ

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۵
asal asali

نظرات  (۱۳)

من که به هیچ کسی نمی تونم اعتماد کنم. یه بار یکی از همین متخصصین طب سنتی توصیه کردند حجامت کنم در حالی که کم خونی شدید دارم. 
پاسخ:
خوش اومدین
اخه حجامت که نمی خواد خیلی ازتون خون بگیره! این حاج اقاهه می گفت درواقع حجامت در حد چند قطره است!
و فقط سموم خون تو حجامت میاد بیرون نه خون تمیز
سلام فصد
خخخخخ
منم گرمو خشکم
چقد رخوب رفتید پیش یه کار بلد
من فقط دربارش خوندم
رفتم حجامت توقع تغیر حالو داشتم ولی انگار نه انگار
این حاجی کوجا هست؟!

شادزی فصد!
پاسخ:
سلام دوست فصد:)))
تا کار بلدی نگه اوضاع احوالت چطوره دلت محکم نمیشه! ادم هم مزاجشو خوب بشناسه
باید و نباید غذایی شو رعایت میکنه
اسم این بنده خدا حاج اقا ناظریان هست.هم تو اینترنت بزنی مشخصات و صحبتاشو میاره.
منم حجامت میرم متوجه حالم نمیشم اما فصد چون خون سطحی از بدن خارج نمیشه و از رگ میاد
سبکی رو سریعتر میشه حس کرد
سلام ما تو بیمارستان فصد خون میکنیم یه چیزی شبیه سرم به طرف وصل میکنیم که خون میره تو کیسه سرم. (دقیقا برعکس سرم) کجات فواره زد؟
چه جرئتی داری جایی که دکتر نیست از این کارا میکنی.
پاسخ:
یعنی خون کثیفش میره؟
از همون سرسوزن خون میریخت بیرون.
این بنده خدا شناخته شده بود که رفدم:)
خخخخ
برم به مامان بگم ببینم چجوریاس این فصد مام بریم
پاسخ:
خخخ
ای جونم. اصن شاید شما نیازی به فصد نداشده باشی خووووو
(لبخند)
پاسخ:
:))
منم شنیدم این دکترا باحالن.باید جالب باشن.
البته بگم درستش همینه که اشخاص طبعشون متفاوت باشه.

وویییی من از خون می ترسم >_<
پاسخ:
میدونین اگر بتونیم با شناخت طبع خودمون تغذیه و حتی روحیاتمونو سازگار کنیم زندگی خیلی راحت میشه
من خداییش خیلی ترسیده بودماااااا
دلم محکم بود شوشوخان روبروم وایساده بود:)
امان از این تشخیص های غلط که مطمئنم این تشخیص مزاجشون هم غلطه...
پاسخ:
امیدوارم نباشه:(
البته من برا خودم همون مزاجی رو حدس زده بودم که حاج اقا گفته بود
فصد کردن هم به مقدمات لازم داره از جمله وعده ی غذای مقوی ای که چند ساعت قبلش باید خورده شده باشه، نه همینجوری یهویی!!! :/
پاسخ:
درسته. همین بود که هی میپرسید ناهار خوردید! ضعف ندارید!بعدش فصد کرد*-*
میگما شما که تحصیلاتتون توی زمینه تغذیه و رژیم درمانیه نظرتونو کامل برا من و خواننده ها بگین خیلی ممنون میشیم.
به نظر شما شناخت طبع چقدر تو زندگیمون تاثیر داره؟
نمیدونم دقیقا واسه چی فصد خون میکنن ولی خون جایی فواره نمیزنه. میره تو یه کیسه. بعد اینا کاملا به صورت اصولی امحا میشن بعدش میدنشون شهرداری.
فکر نکنم جایی که رفتی اینکارا رو کنه. به فکر محیط زندگیمونم باید باشیم.
مزاج شما بله...
مزاج شوشوخان رو گفتم...یه اشتباه رایج شده که غلبه خلط رو به عنوان مزاج عنوان می کنن بی سوادا
طرف غلبه بلغم داره میگن مزاجت بلغمی هست
اصلا هر کی مزاج رو به خلط متصف کنه معلومه که از مبانی طب سنتی چیزی نمیدونه
من کتب اصیل رو می خونم؛ قانون، خلاصه الحکمه، مفرح القلوب، طب اکبری و....
توی کتب اصلا چیزی به نام مزاج صفراوی و بلغمی نگفتن
مزاج یا مفرده یا مرکب
مفرد: گرم ، سرد، تر ، خشک
و مرکب، ترکیب این ها

اصلا زندگی یه گرم و خشک با یه سرد و تر میدونید چقدر بده!!! میگم که اشتباه گفتن...حالا میگه یه حسن هم هست ://
من اصفهان بودم توی یه مرکز مشاوره کار می کردم که پایه اش طب سنتی بود...مشاوره ازدواج هم به طور تخصصی میداد..این دو تا مزاج رو اصلا به هم پیشنهاد نمی کردند...کلا مزاج های مخالف رو

بابت تاثیر شناخت طبع هم وقت کردم میگم
سلوم فصد
ببین زدم تو نت
ولی فقط اپارات فیلماشو میاره
دفترش کجاست؟
اصلا تهرانه یا نه؟
پاسخ:
مشهده دفترش عزیززززم
میام تو وبت ادرسشو میدم:)
الان پی بردندی که شوما کلا مشهد بیدی
:/

خو ببین من 30ام دارم میام
^___^ ایکونه ذوق مرگی زیییییییییییییییییییییاد
ببینیم روی ماهتونو خوشحال میشیم
:*

تلفن مطبشو بده بزنگم ببینیم میشه تو همون چند روز رفت؟
پاسخ:
سلام عزیزم خوش اومدی:)))
خیلی خوشحال میشم ببینمت
الان میام وبت شماره تلفنشو میدم بهت:)))
ووووووووووووی چطوری جرئت کردیییییییییییییییییییییی؟

من میترسممممممممممممم >_<
پاسخ:
اینقده این شوشوخان جو داد منم نشسدم زیر دست اونا:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی