تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

بارون بهاری

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸ ق.ظ

دلم هوای بارون بهاری رو کرده.

بارون اردیبهشت.

بوی بارون

راه رفتن زیر بارون

نفس کشیدن عمیق تو اون هوا

ریختن بارون به روی صورتم

.

.

.

.

اینده ای دور نیس انشاالله

اما امیدی شاید نباشد مکانی زیر بارون بیابم که دیوانه وار برقصم:(

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۴
asal asali

نظرات  (۱۰)

شیلنگ آب بگیر دستت و آب بپاشون بالا.وقتی می پاشه رو سرت فکر کن زیر بارون بهاری هستی!!
فقط الان سرده نکنی اینکاروها!
پاسخ:
ببخشید پس چطوری برم زیرش راه برم؟!>_<
حدود ساعت باران...به وقت شرعی شعر
نشسته ام که دو رکعت غزل به جا آرم...
پاسخ:
زیبا بود واقعا ممنون...
خوش بحال دل خوشت

پاسخ:
سلام بی بی جون
وقتی این پست رو نوشتم خیلی حالم گرفته بود اتفاقا:(
بسیار زیبا و عالی بود
شاد مانی
پاسخ:
ممنون. من که قلمی ندارم شاعر جوان. یه کوچولو حرف دلم بود
اردیبهشت وای اردیبهشت...
اصلا دوس دارم کل ماه رو برم تو باغ هیچکسم طرفم نیاد:دی
پاسخ:
ماه عالییه. پر از بوهای خوب:)))
:) سلام
پاسخ:
سلام به روی ماهت
:)سلام
پاسخ:
سلام:)
سلام من یه اردیبهشتی عاشق اردیبهشتم....
وبتو دوست داشتم :)
مرسی که بهم سر زده بودی
پاسخ:
منم عاشق این ماهم...
شما لطف دارین مهندس جان.منم از وبتون خیلی خوشم اومد:)
عه قبول نیست!چطور نگین خانوم بهتون سلام میده بهش میگین سلام به روی ماهت!اونوخ منکه سلام میدم فقط یه سلام خشک و خالی نصیبم می کنید!!!!
حسود نیستما اما تبعیض تااین حد!!؟
پاسخ:
بله تبعیض از اینا بیشدرترم هسد!:))
تازه خیلی هنر کردم سلام کردم .خخخخخخ
اینم یه قانون نانوشته دیگه است که از رو نوشته ها و کلمات نمیشه پی به حال دل کسی بُرد.
پاسخ:
واقعن:)
خیلی اوقات پشت کلمات و اصطلاحات قاییم می شیم:|
فقط برای دل خواننده ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی