تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

نی نی مامان

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۲۹ ق.ظ

🌹🌹🌹🌹🌹امیر حسین مامان به همه خاله ها سلام میرسونه🌹🌹🌹🌹🌹



ای قربون اون دستای تپلیش😘

بچه من نیستا نه شبیه منه نه باباش.خخخخ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۸
asal asali

نظرات  (۸)

۱۸ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۴۰ گمـــــــشده :)
ووووووووووی خدای من
الهی خاله فداش بشه
قربوووونش برم
ان شالله به سلامتی و شادی به دنیا بیاد زیر سایه شما و پدرش بزرگ بشه
:***
پاسخ:
سلام عزیز دلم.
خدا نکنه خاله جون سایتون بالاسرش😙
ای جونم عشقه منه😍
الهی سالم و سلامت بیاد به دنیا
عزیزمممممممممم💗💗💞💞💞💞💗💗
پسملتون هم اسم بابامه ک:)))

ایشالله سالم سلامت بدنیا میاد فندقِ المی:دی💙💙💚💚💛💛💛💜💜💜
به پسملت یاد بده ب من نگه خاله ها:-/ احساس بزرگی میکنم المی بهتره والا خیلی اختلاف سن ک ندارم :-/
والا:-/
پاسخ:
پسلم مفتخره هم اسم باباجون خاله المیراس😍 خخخخخ خوووو خاله بهت میاد بگم عمه که فحش خورت زیاد میشه😂
 ا

بیشین پولاتو جمع کن برای آینده اش با این همه متولدین پسر که من می بینم موقع ازدواجشون دختر کم خواهد بود و ناز کردن دخترها فراووون:)))

خدا بهت ببخشه و به سلامتی دنیا بیاد انشاءالله:))
پاسخ:
وای حرف دل منو زدی مضراب جونم
هرکی میبینم پسر داره😢
بی علوس میمونم😕
ولی عشخم متولد دهه نوده فکرشو بکن دیگه یه هیولای به تمام معناس خخخخ
خودش یه فکری میکنه قبل اینکه پیشقدم شم😤
۱۹ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۲۵ سارا سادات
عهههه پسره؟؟؟
ایشالله که سالم و سلامت بدنیا بیاد‌
خوش قدم باشه‌

با خودتو نی‌نی‌ت قهلم:/
پاسخ:
اره خاله سارا:)
الهی الهی 
چلا خاله جووون؟نی نی و مامانش گوناه دارن خوووو
آخ کی دنیا میاد این توپولو خان
پاسخ:
فداش شه مامان تو تیر میاد تو بخلم انشالله😊
ای جووونم ای جووونم من خبر نداشتم عززیییززممم تبریککک خدا حفظش کنه
پاسخ:
سلام عزیز دلم خاله نگین😘
خوبی با درسا؟
 کم پیدایی. الهی موفق باشی همیشه😊
۲۲ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۳۳ خانوم مهندس
عزیزممممممممممممممممممممم
چه پسری بشه پسر تو :)
پاسخ:
سلااااااااام 
یه جوجو سربه هوا 😉😂

حالت خوبه نازنین؟ زلزله مشهد رو شنیدم اعصابم خورده کلی رفیق مشهدی دارم:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی