تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

خبر جدید از پلاسکو میخام:(

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸ ب.ظ
دیشب خواب خوبی نداشتم!همش تو فکر اتش نشانای مفقودی تو حادثه پلاسکو بودم!
حتی به ذهنم زد برم تو نت ببینم چه خبر اما یادم اومد وای فای رو برا نی نی قطع کردم کلا بیخیالش شدم!
از صبح بس که صفحه تی نیوز رو در بین کارام رفرش زدم تا خبر جدیدی پیدا کنم خسته شدم و افسرده😢
چقدر غم داره امروز. میشه کسی زنده دربیاد دل همه مردم شاد بشه؟
خدایا توکل به خودت. اگر زنده ان نجاتشون بده و اگرم فوت کردن جایگاه خوب اون دنیا.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۲
asal asali

نظرات  (۱)

دو روزه هممون غم داریم همش شبیه غروب جمعه میمونه روزا:-(
کی میخاد تموم بشه اخه:-((

+الهی امین
پاسخ:
سلام عزیزم.
خدا رحتمشون کنه😢
خوشحالم جیجری که دوباره مینویسی😙😗😗

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی