تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

سلام خاله ها^_^

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۱۶ ب.ظ
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۴
asal asali

نظرات  (۹)

مامان وبلاگی:)
فکر میکردم فقط پریسا مامان وبلاگیه
پاسخ:
نه منم شدم مامان وبلاگی😃
رسیدن بخیر. خسته نباشی جیگر.
چه عجب ما مادر و نوزاد رو رؤیت کردیم:))
خدا بهتون ببخشه. لپاش گاز لازمه:))
پاسخ:
سلام عزیز دلم خوبی؟
شما که چند وقت تعطیل کردین و دل ما خون شد😢
قربانت😗
تو عکس بچم درشت و تپلیه مگرنه خیلی ریزه میزه بود
ای جاااااااااانمممممممممممم الهی من فدای اون لپاش بشممممممممم💙💚💛💟💗💟
خوش قدم باشه براتون عسلی جونم 
اوخداااااتا بگردمممممم چه نازی آخه توووو😍😍😍😍😍😍💟💟💟💟💗💗
پاسخ:
سلام خاله المیییییی
خخخ همون خاله ای 😂 اصرار نکن😁
لپاش کمی اب شد بچم🙈
سلام
به به قدم نورسیده مبارک... ان شاء الله نور چشمتون باشه در پیشگاه حضرت حق
هر دو خوبین ان شاء الله؟

پاسخ:
سلام خانمی خوبین؟
خیلی ممنونم از دعای قشنگتون 😙
ممنون خداروشکر خوبیم☺
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۴ ســـــر باز
سلام
مبارک باشه 

من فکر کنم یه سالی هست شما رو و خیلی وبلاگا رو دنبال نمیکنم
امروز داشتم مرور میکردم وبلاگم رو ، گفتم به شما هم سری بزنم

بازم مبارک باشه
منم ازدواج کردم راستی دو هفته پیش
۲۳ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۱۵ سارا سادات
ای جونم قربون شکلت بره خالههههه‌
دلم برات یه ذره شده فدات بشممم
ووووی خووششمله کی بودی تووو عرووسک😘😘😘
۰۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۳۴ گمـــــــشده :)
وای فداش بشم 
خدا حفظش کنه
خیرش بهتون برسه ان شالله
من الان دیدم
عخی
سلام جوجو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی