تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

حق همسایگی!

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۳۹ ق.ظ

مدتیه که داریم خونه ایندمونو بازسازی می کنیم،همسایه ها هم حسابی از دستمون شاکی شدن!

نزدیکه سه ماه ما بنایی و سروصدا داریم اما نه مداوماااااااا. بوده شاید یه ماهی اصن خبری نبوده!

یه روز برامون نامه می نویسن و شکایت می کنن دو روزش اومدن سروصدا باکارگرا که چه خبره این همه سروصدا می کنین.

من بهشون حق می دم. منم بودم خسته می شدم. ولی ما هم چاره ای نداریم. وقتی کارگرا می خوان ساعت 4 برن ما که نمی تونیم از ساعت دو همه چی رو تعطیل کنیم:(

امروز هم قراره درب آپارتمان رو عوض کنیم >__< . خیلی می ترسم :(((

می دونین که سروصداش خیلی زیاده:|  به شوشوخان التماس کردم که بیاین بی خیال این درب شین اما می گن نه!! می گن من و شما کارمندیم خونه نیستیم می خوایم وسایلمونم از الان بگیریم ببریم تو خونه ، امکان دزدی هست و من این ریسک رو نمی کنم:|


همش می ترسم خونه یکی از همسایه ها از ضربه هایی که می زنن تا درب رو دریارن ترکی چیزی برداره:(((((

همسایه طبقه بالایی هم خیلی آدم بی منطق و لاتیه! یه بار جلوی من اومده بود سروصدا حرفم حالیش نبود.کم مونده بود دست به یقه شه. می ترسم امروز بلایی سر شوشو بیاره:(((((

از صبح دارم صلوات می فرستم که امروزم ختم بخیر شه. اگر کارمون امروز تموم شه دیگه هیچ سروصدا و بنایی تو خونمون نداریم. شما هم دعا کنین ختم بخیر شه. ممنون


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۸
asal asali

نظرات  (۷)

انشاءالله ختم به خیر شه

میتونین اولش هم برین بگین که ببخشید میخایم در رو تعویض کنیم، شرمنده که سر و صدا میکنه
حداقل به دو سه تا نزدیک ها بگین، شاید بهتر باشه
پاسخ:
منم به شوشوخان می گم اما حریفشون نمیشم! میگن می خاین خانم درمونو تعارفی ببرم برا اونا نصب کنم؟!
خودمم اداره ام
ان شاء الله ختم بخیر می شود
پاسخ:
ان شالله:)
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۲۳ مهدی ابوفاطمه
ان شالله به خیر و سلامتی و برکت تمام بشه
پاسخ:
ممنونم از شما و دوستان
ان شالله:)
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۰۹ سارا سادات
میشه ایشالله... ما دو هفته س بکوب بکوب داریم :(
پاسخ:
عهههههههههه چرا؟؟ چه خبره؟؟
همسایتون؟
وووی ما دو سال پشت سر هم 4 ماه بنایی و تعمیرات داشتیم
هم سال گذشته از مرداد تا دی
هم امسال از شهریور تا آبان
ولی خدارو شکر همسابه های فهیمی داشتیم هیشکی هیچی نگفت
ولی خودم از صدای بریدن سنگ عاصی شده بودم
ولی خوووو باید اونام مراعات کنن
امروز شما تعمیرات دارین فردا روزی هم ممکنه اونا داشته باشن
پاسخ:
یادت باشه پارسال ما هم این موقع ها بنایی داشتیم خونه حاج بابا تا اخر سال.
خیلی سخته واقعا بنایی و تعمیرات. کمرشکنه تو خونه باشی و وسایلا رو هی از این اتاق به اون اتاق بکشی:(((
صدای سنگ بری که خیلی وحشتناکه >_<
خیلی همسایه های خوبی دارین خداییش. از جانب خودم و خودت یه ماچشون بکن عاشخشون شدم :))خخخخخخخخخخ
ان شاا...بخیر بگذره.
مبارک باشه
پاسخ:
بخیر گذشت خداروشکر
ممنون
خبرش رو ندادید که ختم به خیر شد یا نه؟ :)
پاسخ:
بله خداروشکر خیلی سریع تونستن درب رو تعویض کنن
حتی وقتی من بعد اداره رفدم اونجا دیدم شوشوخان هیچ اثری از ناخاله ها تو ساختمون نذاشتن همه رو بردن بیرون:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی