تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

امیرحسینانه 2

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۰۳ ق.ظ

دیروز نوبت سونو و ازمایشاتم بود. ازمایشی که پیدرم در اومد🙈

چهاربار هر یک ساعت یه بار رفتم و خون دادم. خداکنه جوابش خوب باشه که نگرانشم

اما سونو رو دیشب رفتیم اونو ذوق داشتم چون امیرحسینو تو مانیتور اتاق خانم دکتر میدیدم😍

خاله ها بچم زشت شده😢از  دیشب هعی به شوشو میگم چرا به تو رفده؟😉طفلی اونم میگه برو عکس سونوتو بیار ببینم به تو رفته یا من😂باورش میشه خخخخخ

ولی میگن همش شکل عوض میکنه توی سه سونوی اخر که نیمرخشو دیدم دومیش یه نی نی تپلی با لبای قلوه ای بود اما حالا صورت کشیده و پیشونی بلنددددد. تازه باباش میگه ایناهم موهاشه فرفریه 😞مو فرفریشو کجای دلم بزاررررم😰ننت خوب بابات خوب کدوممون موهامون فرفریه خوووووو .

به خواهرم گفتیم کلی خندیده میگه الان موهاش درنمیاد که تو ماه هشت درمیاد توهم زدین دوتایی هااااا.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۰
asal asali

نظرات  (۴)

سیاهِ زشت موموفرفری 😅😅‌
ای پسر زشتتتتتت😅😅😅😅
پاسخ:
ای گفدی. به جون هانی میترسم همچین شکلی شه هااا.
هعی به شوشو میگم برو خربزه بخر بخورم! بچمون خوشگل شه عروس خوشگلم میگیریم نوه هامونم خوشگل میشناااا
یه نسل خوشگل میشه با خوردن خربزه من هاااا.
ولی حیف که رفته هندونه میخواسته  بگیره جا خربزه😕
عزیزممم فکر چه چیزایی رو میکنید خخخخخخ
کی دنیا میاد امیرحسین خان ؟
پاسخ:
انشالله توی تیرماهه تولدش.
سال خروس و تیرماهی چه شود.خخخخ
ای المی به قربانش توپولووووو*___*💗💗💗💚💚💛
عسلی:))))
بابا اون تا پنج سالگی صد بار قیافه عوض میکنه تو ع تو سونو دیگه گرخیدی!!:))))
ایشالله که سالمو پهلوون بدنیا میاد:)
پاسخ:
پهلوون پنبه اس  المی جون:))
خوووو اگه میخای بچم  بهت نگه خاله المی چی بگه خوووو؟
من به همه بچه ها یاد دادم بهم‌بگن الیرا جون
بچه توام روش‌
والاع
:)))

اصن حدیث داریم که خاله و عمه مال بالای چهل ساله هاس من هنوز بچم خودم:-/ :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی