تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

قبر

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۰۸ ب.ظ

ممنونم بابت دلگرمی دادن شما دوستان خوبم.

امروز عموجان رو به خاک سپردیم

تجربه جالبی بدست اوردم امروز

تجربه ای که همیشه ارزوشو داشدم .

قبل از اینکه صاحب عزاها و جنازه از حرم اقا امام رضا برسن

ما رفتیم سرخاک.

هنوز داشتن قبر عمومو میکندن

منم یک دل سیر با قبرشون صحبت کردم. یاد مرگ کردم و ترسیدم.

تا اینکه دلمو یکی کردمو چادرمو چپه سرم کردم رفتم سمت قبر

اول نشستم لبه قبرشون بعد یواش یواش خوابیدم تو قبر

به شونه راستم خوابیدم.

تصور کردم سنگ لحد رو بزارن روم دیگه ارتباطم با بیرون تمومه

همسایه کناری که صورتم به سمت قبرش بود رو سلام دادم:)

تجربه جالبی بود.

اولش با ترس فراوون رفتم توی قبر اما وقتی دراز کشیدم توش عجیب ارامشی بهم دست داد.

الان هم با خودم میگم عموجان همونجایی خوابیدن که من توش خوابیدم . برا همین دلم ارومه.

"خدایا شنیدم عذابی بالاتر از فراق تو در اون دنیا برای ادمیان نیست. میسوزه دل که بهش نگاهی نکنی"

خدایا عمر با عزت و زیباترین مرگ رو قسمتمون کن که از لحظه مرگ دستمون از همه چیززز کوتاهه.




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۳۰
asal asali

نظرات  (۵)

واقعا اینکارو کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه جراتی.راست میگی ترس نداشت؟
وااای عزیزممممم تسلیتتتتت میگمممممم... ایشالله هرچی خاک عموبود عمر بقیه بزرگتراتون باشه بخصوص بابای گلت و مادرشوهرت

سالم باشیدایشالله...

فدای ابجی شجاعم بشم مننننننن
واااای من الان دیدم تسلیتتتت میگمممم عسلی خدارحمتشون کنه

خدای من من سکته میکنم میترسم:-( 
تسلیت میگم عزیزم :(
زبان در این موارد بستست
خدارحمتشون کنه
ارزوی ارامش برای شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی