تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

خونه مادرشوهر

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۰۱ ب.ظ
صبحی شوشوخان پیام داده که ظهر خونه مادرم دعوت شدیم.
منم تشکر کردمو گفدم حالا که شما امروز رو خونه هستید زودتر برید خونه مادرجان
من هم بعد اداره می رم خونه تعویض لباس می کنم بعدش میام که فکر کنم بشه ساعت سه نیم:|
همش خدا خدا می کردم که یه بهونه ای بیارم و نرم!
شوشوخان بره اما من نه:(
نمی دونم چرا اینقدر سختمه برم خونه مادرشوهرم
شوشوخان هم فهمیده
در صورتی که شوشوخان خیلی خانواده من رو دوست داره و رفت و امد می کنه
توی عقد بودم بیشتر دوست داشتم برم اونجا
اما بعد مراسممون برام سخت شده
وقتی هم میرم اونجا ساکت با یک لبخند میشینم و جمع رو همراهی می کنم:(
طبیعتا جمع سنگین میشه.
دوست ندارم حرفی بزنم. نمی دونم چرا!
به اونا حق میدم ناراحت شن اما این حس برخاسته از دلمه
عقیده دارم خیلی اوقات حس ها دروغ نمی گن
به مادرشوهرم گفتم که من خیلی به شوشوخان می گم زمان بیکاریتون بیان بهتون سربزنن
حتی وقتی من نبودم!
مادرشوهرم گفتش  مشکلی نیس من پسرمو می شناسم می دونم سختشه روزهای بیکاریش خیلی از خونه بره بیرون
تو این یه ماهه هم شوشوخان تقریبا هفته ای دو مرتبه می ره اما من هفته ای یه بار
اونم با یه عالمه سرزنش کردن خودم!!!!!
که زبونتو بریدن حرف نمی زنی! (بداخلاقی نمی کنما)
نمی دونم یه حسیه که بهم میگه هرچی کمتر حرف بزنم برام بهتره!
اما نمیخوام خودمو بگیرمااااا ولی باز هم:((
شاید مسائل دوران عقد و مراسم من رو به این حال و هوا رسونده که نگه داشتن زبون حرمت بیشتری میاره.
خلاصه کلام خیلی باخودم درگیرم که کارم درسته یا نه!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۱
asal asali

نظرات  (۴)

ماهگردتون مبارک عشق منننننننننن
وقتی متنتو میخوندم خیلی تعجب کردم تا رسیدم به جمله آخر که حتما یه چیزی هست که این حسو داری. عزیزم برو بگو بخند راحت باش ولی هیچی براشون تعریف نکن.
۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۵۷ گمـــــــشده :)
به نظرم به احساست اعتماد کنی بهتره.
:*
کم کم عادت می کنن. و براشون عادی میشه.
امان از خاطرات
نمیشه خطی بیوفته و حسی تغییر نکنه
سخت نگیر بهش
اگه میخواد فعلا ساکت باشه بزار باشه
بهتر از زبونه تیزو بد اخلاقیه که
یکم بگذره خودش یادش میره
میگه
میپرسه
:)

شادزی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی