تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

فنگیلی

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲ ق.ظ

دیروز هم رسیدم خونه پریدم تو اشپزخونه به غذا درست کردن برا شوشوخان که شب میخاستن برن سرکار.

شوشوخان که رفتن دوستم با فنگلیش اومد:)

تموم مدت قبل نیومدنشو میدویدماااا .یه کوچولو که دراز کشیدم تا خون برسه به مغزم فهمیدم چقدر خسته ام:(

دوستم که اومد جوجه شو که دیدم خدا دنیا رو بهم داد. اصن یادم رفت که دوستمو خیلی وقته ندیدم خخخ . سریع نی نیشو بغل کردم اوهم زودی تندی خندید و اومد بغلم:)

اینقده برام شیرین بود که نهایت نداشت^_^

فنگیلی13ماهشه برا من اینقده با گوشی تلفن ژست گرفت و حرف زد که نگو:))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۹
asal asali

نظرات  (۶)

وااای این فینگیلیای خوش اخلاقه خنده ای
اینا گلی ان از گلهای بهشت
اینا یه جور خوردنین
باس حلالشون کرد😁


شادزی خاله:)
پاسخ:
جیجررره 
مامانش میگفت انگار خدا یه تیکه از بهشتشو داده بهم:)
سلام
آخ ما با این همه کوچولو که تو نوه هامون داریم باز عین ندید بدیدا سر بچه ی مردم دعوا میکنیم...
فقط به من زیاد نمیدن میگن تو بچه رو میکشی بس که میچلونی :|
پاسخ:
خخخخخخخخخخ
ای جونم گفدین چلوندن من به این گل پسر می گفدم بوس بده همچی قشنگ لباشو میذاشت رو لپام مثلا می بوسید خخخ
 ای جونم تو بهترین سن دلبری هم که بوده
خوش بگذره بهتون
پاسخ:
خیلی عالی بود
از بچه داداش خودم خیلی خوش اخلاق ترررررررررر
این بچه فینگیلای خوش اخلاقو عاشخمممممممممممممم♥♥♥
پاسخ:
ماه بوددددددددددددا عشق منه
ایشالله نی نی خودت :))))
بهم نگه خاله بات قطه رابطه میکنم :|
پاسخ:
نی نی تو رو عشقه!
اگر نگه خاله بهم میام شهرتون ورش می دارمش میارمش کنار نی نی خودم:))
ای جونم پس حسابی خوش گذشته :)

انشالله یه نی نی سالم قسمت شما ^_^
پاسخ:
ممنونم خانمی از شما:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی