تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

اتفاقات زندگی خیلی هاش تو ذهنمون قبلا شکل گرفته!

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ق.ظ

زمانی که توی شهر کوچیک استانمون دور از خانواده کار می کردم با دوستم تو محل کار اشنا شدم

مدتی تو اداره ما کار کردن البته به عنوان نیروی موقت!

اما دوستی ما از همون موقع شکل گرفت:)

اون موقع تو عقد بود که یادمه داشت کارهای جهازش رو می کرد. رفت خونشون و من همچنان توی اون شهر کار می کردم. خودش اهل همون شهر بود.

یادمه شوهرش دیرتر می اومد خونه من و دوستم می رفتیم ددر یا خونه همدیگه به خوشگذرونی:))

انتقالی من جور شد اومدم شهر خودم مشهد. بعد چند وقت دوستم بهم زنگ زد گفتش اونم داره برای زندگی میاد مشهد:))

باز دوباره دیدنها شروع شد امااااا خیلی کمتر!!!

من سرم شلوغ تر شده بود خوب.

هم کارهای خونه بود و هم سرکار و همممممممم خانواده ام که طبیعتا وقتم به اونا می گذشت:(

دوستم بچه دار شد و هم توی همین شهر استخدام شده:)

الان هم خونه هامون نزدیکه همه. با ماشین پنج دقیق راهه!

وقتی فکر می کنم می بینم چه حکمتی هاااااااااا یه زمانی هردومون شهری کار می کردیم که دوستم اهل اونجا بود! الان هم هردومون تو شهری شاغلیم که من اهل اونجام!

یادمه وقتی باهم حرف می زدیم اون روزا هردو ارزو می کردیم که همیشه باهم باشیم:)

یه ارزوی دیگه هم می کردیم ^_^ که بچه هامون به ما بگن خاله:)))

.

.

.

حالا همون دوست شیرین امروز میاد خونمون اونم با پسرررررر گلش:))))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۸
asal asali

نظرات  (۳)

عژیژم
چه حس خوبی داشت پستت
تف به رفقای بیشعور من که نامزد کرده به تف سربالا تبدیل شدن!
والا


شادزی خاله
^____^
پاسخ:
فدات
خیلی خوش گذشت:))
ان شالله دوستای خوب برای شما
وای خوش به حالت . اینقد دلم یه دوست اینجوری میخواد.
حسابی بهتون خوش بگذره و رفت آمدتانون بیشتربشه.
پاسخ:
قربونت خانمیییی
واقعا دوست خوب نعمتههههه
وای دقیقا حس و حالت و درک می کنم
من از سال 87 تو بلاگفا بودم این مدت همه دوستام ازدواج کردن بچه دار شدن حتی با یه سری رابطه دوستانه برقرار کردم..تازه اونا مجازی بودن و باور اینکه یه روزی دختر مجرد بودن حالا بچه دارن برامون سخته..
حالا چه برسه به دوستی که یه مدت طولانی همکار بوده :)
پاسخ:
دوستای مجازی رو انگاری باهشون نزدیک تری!
نمیدونم چراها اما انگاری بیشتر زمان میزاری تا بشناسیشون^_^
اینقده خوش گذشت عالی بود:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی