تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

حرف دل اکثر وبلاگ نویسا

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۵۷ ق.ظ

سلام خوبین؟ خَشین؟دماغتون چاقه؟^__^

اول صبحی گفدم یه سری به وب دوستان بزنمو یه جون تازه بگیرم مثه بچه های خوب بشینم پای کارام!

تا دلتون هم بخواد امروز جلسه و کلاس و نامه تو کارتابل و این حرفا دارم:(

همکار محترمه که هم هنوز نیومدن دل من بیشدر تر می گیره:((

تو وب ها که گشت و گذار می کردم از وبلاگ یکی از دوستان به این وبلاگ رسیدم

و این پست رو خوندم

فکر کردم که چقدر حرف دل مشترکی بین همه مون هست.

خیلی از دوستان هستن که رفتن و دیگه نمی نویسن اما من هنوز که هنوز بهشون فکر می کنم:((

ساره گلی

سودا جونم

بنفشه جیغ جیغوی خودم

و مضراب جونم که یهویی وبش رو بست.

یا اقای صیغه ای که مدتیه نمی نویسه!

وبلاگ دوقلوهای ناهمسن که اولین وبلاگیه تو هشت سال دارم می خونمش

که خانم خونه سالی یه دونه پست می زاره و من فاطمه و سارا را که می بینم بزرگ شدن

دلم پر از شادی میشه انگار بچه های خواهر خودم بودن...

اما هنوز که هنوزه به همشون فکر می کنم:(

ان شالله که حالشون خوب و خوش باشه و تنشون سالم.

آرزوی خوشبختی دارم براشون هرجا که هستن اما کاش بدونن که به فکرشونیم و هروقت میایم کامنت ها رو جواب بدیم امید داریم که بهمون سرزده باشن.


+ اینقده دلم شاد میشه می بینم یسری مثه گذشته ها آپ میکنه با این که رفته سرکار و گرفتارتر شده. خداوکیلی تو دلم کلی دعاش می کنم:)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۳
asal asali

نظرات  (۵)

سلام
یه سایتی عضو بودم، الانم هنوز عضوم، تالار گفتگو داشت و من خیلییی دوستان خوبی توش پیدا کردم، بعد مدتی مثل همین و بلاگ نویسا، خیلی از دوستان قدیمی رفتن یا هی می گفتن نمیایم و ...
مسئول سایت یه بار گفتن شما در قبال این دوستی هایی که ایجاد شده، در قبال مطالبی که از هم یاد گرفتین حقوقی گردنتون می افته که نمیتونید بی خیالش بشین ( با این مضمون تقربا)
متاسفانه فضای مجازی یه جور بی مسئولیتی نسبت به دوستان رو همراه داره، خیلی وقتام دست خود آدم نیست ها! اما این دوری ها و بی خبر موندنا خیلی آزار دهنده هستن.
پاسخ:
سلام عزیزم
کاملا درست می گن.
ما تو نوشتن پست هامونم مسئولیم.
من دلم برای دوست هام تنگ شده واقعا:(
سلام
یه مدت که به هر دلیلی ننویسم
2 حالت پیش میاد
یا دیگه حرفم نمیاد
یه جورایی که چی حالا اینو بنویسی ملت بخونن که بچکارشون بیاد
یا اینکه اینقدر حرف تلمبار میشه که کلا میمونم از کجاش شروع کنم که متوجه ماجرا بشید!

ولی این اشنایی سالیان
خیلی حس خوبی داره
:)


شادزی
پاسخ:
سلام خانمی
راست میگید مدتی که ادم نمی نویسهبعدش نمی دونه از کجا شروع کنه
اما قبول دارید که دوستان هرچی در وبلاگ ها بنویسند باز هم دلمون خوشه که اوضاعشون روبراه و هستن پیشمون.

سلام
ممنون از لطفت
و تبریک بابت عروسی :)
انشاالله خوشبخت بشی و این رو از ته ته ته دلم میگم
برای اون غذا ها، اگه نوشیدنی گرم دوست دارن شوهرت، میتونی چای نبات، چای زنجبیل، چای دارچین، یا دم کرده دارچین و زنجبیل و از این قبلی نوشیدنی ها بهشون بدی :)

سلام
منم از سال 87 که بلاگفا بودم،یادمه کامنتام به 200 تا می رسید..الان همون دوستا شدن 15 نفر
مخصوصا با اون نامردی ای که بلاگفا در حق ما کرد،تقریبا همه رفتن :(

منم گاهی اوقات بهشون فکر می کنم :) به نظرم آدم باید خیلی سنگ باشه که دوستاش براش مهم نباشن نه؟ :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی