تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

طبع شناسی

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۴۹ ق.ظ

نزدیک چن ماهی هست که یکی از دغدغه های من شده شناخت طبع خودم و شوشوخان!

طبع همسرم سرد و خشکه یعنی با هرچیز کوچولوی سردی که می خوردن دل درد می شن:(

مثه خیار، ماست و ...

حال بنده به شدت عاشق سردیجاتم ^_^ ترشک و لواشک که معرف حضورتون هست که از عشقولیات بنده می باشن ^_*

همین تفاوت طبع هامون کار رو سخته کرده! اونم برای من که چطور اشپزی کنم و چی توی غذا بریزم که هم شوشوخان دل درد نشن هم بنده با طبعم سازگار باشه:)

فعلا یه عالمه فلفل دلمه ای بسته بندی کردم تو خیلی از خورشت ها و خوراک ها فلفل رو می ریزم!

یا دارچین و سیر شده پای ثابت غذاها!!

خداییش تا حالا اینقده برام اشپزی وسواس گونه نشده بودها! اخه حاج بابا طبعشون مثه خودم گرمه و غذاهایی که من دوست داشدم رو می خوردن:|

شما چی پیشنهادی دارین؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۲
asal asali

نظرات  (۳)

سلام
من زیاد از سردی گرمی غذاها سر در نمیارم، اما میدونم که همین مدلی که شما انجام دادی باید از مصلح مواد استفاده کرد...
مثلا خرما سر سفره بزاری، یا ارده حلوا،روغن کنجد استفاده کنی... اینا کمک میکنه به تعادل غذات. بازم از کسی که وارد تره بپرسی میتونه کارو برات راحت تر کنه....
پاسخ:
ای قربونت منم تو فکرم همین بود اما مگر میشه من سرسفره سالاد بزارم بگم شوشو این سرده شما لدفن نگاه چپ بهش نکنین*_^ یا مثلا خودم اصن خرما رو سرسفره صبحونه نخورم:(
هرچی میارم هردومون می خوریم^_^ بعد من صورتم پر دونه میشه*_* یا ایشون دل درد میشن:((((
پیشنهاد من زیره سابیده است مثل بقیه ادویه هات بریز تو غذا مزه اش هم تغییری نمیکنه.
همسر ما علاوه بر زود سردی کردن نفخ هم میکنن.
پاسخ:
گل گفدی:)
برعکس دیشب هی تو فکرش بودم از عطاری تهیه کنم اما وقت نشد
حدمنی میرم میخرم .
اصن شوشوخان وقتی دل درد میشه یه دارو گیاهی می خوره که توش زیره هم داره.
+شوشوخان هم نفخ میکنن! مثلا دیزی رو مثه بقیه نون ریزه نمی کنن می گن اگر اونطوری بخورم نفخ می کنم:(
خانمی دس رو دلم نذارین کلا سیستمش با من فرق فوکوله:((((((((((((((((((
مثل منو الینا»____«
من دائم‌الدل دردم اصن
پاسخ:
ای جونم
پس مامان شما هم این دغدغه منو دارن حدمنی:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی