تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

زنجون گمنام

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ

چقدر خوشحالم ادرس وبمو به شوشوخان ندادم:|

خووب ادم یه جایی رو میخاد که راحت حرفاشو بنویسه بععععله:))

البت به شوشوخان گفدم وب دارما اما ایشون صبوری کردندی و نپرسیدندی ادرسش چیستندی:))

الان با شوشوخان نیمچه قهرررررم (ایکون عسلی اخمالووو)

چن روز پیش گفدم بهشون چن وخته نقهریدیما من دوز قهر خونم افتاده پایین:|

به شکر خدا موجباتش فراهم شد:)

حالا خعلی دوزش نزنه بالا خداجونمممممم(ایکون عسلی دست به دعاا)

فعلا اخرین روزهای مجردیه بدک نیس یه مدتی به یاد ایام پیشین هم رو رها کنیم،فارغ از کارهای زیادی که داریم...




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۱
asal asali

نظرات  (۶)

۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۳۷ سارا سادات
قهر قهرووووووو

تو هم که همش قهر میکنی...
یادش بخیر اون قهری اوندفه ای... نیشت تا بنا گوشت وا شد یهووووووو :)))


فرااااااااااار
پاسخ:
کدووووم قهر مماخووووو؟؟؟
من من ؟؟عمرا اگه ناز بکشم بعععله!
وایسا ببینممممم کدوم یکیشونو میگی حسابشون از دسدم در رفده .خخخخ
نمک زندگیتون کم شده بوده خو :))

اوهوم یکم رها باشین بابا:دی
تا اخر عمر چفت همین:|
پاسخ:
همینوووو بگو خواهر. از الان یه غصه ام همینه خواسدم نمک زندگی رو بیشدر کنم کجاااا برم؟؟؟
مثه این لوسا هم نیسدم زودی قهری بیام خونه بابام:|
فک کنم باید تقسیم اراضی کنیم تو خونه با شوشو:)
قهر هم جاهایی شیرینه
کلا عاشق قهری هستم که به آشتی بیشتر مبدل شود
پاسخ:
بله قهر بعضی اوقات نمکه! اما نباید زندگی رو خیلی شورش کرد.
قهری خوبه که هر دفعه هرکسی که می دونه بیشتر تو قضیه مقصره پیشقدم شه.
قهرهای کوتاه مدت که بعدش با خنده و شوخی یا هدیه دادن کوچیکی تموم شه.
اما اکثر اقایون تو پیشقدم شدن متاسفانه عمل نمی کنن:|

سلام

آخ آخ نمیشه همچین مطالبی از ذهن من بگذره و اتفاق نیافته! از ترسم تندی استغفار میکنم تا چشم نزنم خودمون رو...

پاسخ:
سلام.منممممممم حتی به شوشوخان گفدم یه ذره دلم تنگیده هاااا برا قهرامون خخخخخخخ
زودی شرایطشو مهیا نمودن:|
اصن نباید حرف دلمو بهشون بزنم:)


+ با نظرتون کاملا موافقم. ما هم سعی می کنیم اینگونه باشیم. اما در واقع سخته :)
++ این دفعه بنده پیشقدم شدم. چون شوشوخان یه روز کامل رو درگیر کارهای آماده کردن منزل آینده بودن دلم نیومد که زحمتاشو با ناراحتی هام به باد بدم . برا همین پیش قدم شدم اما ناراحتی خودمم با دلیلش براشون عنوان کردم.
کار درستی کردی که حرفت رو زدی، در عین حال بزرگواری کردی و پیش قدم شدی و این قطعا از نظرش دور نمیمونه.

حرف زدن بهترین راهه برای حل مسائل! حداقلش اینه که وقتی حرفت رو بزنی تو دلت نمیمونه و کدورت ها جمع نمیشه که باعث زیاد شدن فاصله ها بشه...

پاسخ:
شایدم چون همیشه انجام بدم بشه وظیفم که نمیخام بشه:(
از همه مهمتر این صنبتا باید فیس تو فیس باشه.اخه پیامک و پیغام خیلی سوتفاهم میاره
اخرین رو های مجردی ؟؟
پاسخ:
منظورم زندگیه مجردیه. یهنی هنوز زیر یه سقف نرفدیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی