تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

بچگیمونو فروختیم به درس

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲ ق.ظ
یکی از حسرت های زندگیم اینه که همیشه درس می خوندم و خیلی بازی و شیطنت نکردم>_<.
برا همین بچه هایی که هم درس خونن و هم شیطون رو خیلی دوست دارم ^__^

مثلا همین عشق خاله هنوز با عروسک هاش و اسباب بازیهای دیگش بازی می کنه اما بچه خواهرشوهرم با اینکه هم سن و سال اونه بعضی روزها قبل این که مامانش بیاد خونه قرمه سبزی رو پخته و چایی رو هم بار گذاشته!
البته عشق خاله به مامانش کمکم می کنه اما بیشتر بچه س .خوب سنی نداره عشقم.
هر دوتاشون هم درس هاشون خوبه. اما با دنیای متفاوت در بچگی کردن:(

خواهر عشق خاله هم مثه منه با اینکه بزرگتر از خواهرشه اما اونم همش درس می خونه و از اولش اهل شیطنت و بچگی نبود همین خواهرم رو عذاب می ده! دوست داره بچه هاش اول لذت از زندگیشون ببرن بعد به درس به عنوان وظیفه دومشون نگاه کنن. هرچیزی تعادلش خوبه.

کاش از همون اول یاد می گرفدم برای بهتر تمرکز کردن و تمرین می کردم توی دوران تحصیلم.
حیفش که دوران تحصیلم صرفا به درس خوندن حروم شد!!!
اگر یاد می گرفدم به جای سه بار خوندن هر درس یه بار با تمرکز بخونم هم نمرات خوبی داشتم هم الکی مخم رو خالی نمی کردم:((((
برا من درس نیاز ثانویه اس اول خود آدمه که مهمه:)


یکی از اولویت هام برا تربیت فرزند همینه که بزاریم از هر موقعیتی تو زندگیش لذت ببره و روی تمرکز بهترش کار کنیم . که ان شالله فرزندی شاد و نمونه در تحصیل باشه.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۲
asal asali

بچگی

درس

نظرات  (۵)

۱۲ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۵۳ مهندس رضا عباسی
دررررررررررررررررررررس
:-)

با عرض سلام و احترام

مطالب  وبلاگتان بسیار عالی و مورد پسند بود.گروه مدرسین پایتخت کلیه ی سوالات امتحانی مدارس،کنکور،دانشگاه های دولتی و آزاد را به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده و توسط متخصصین فعال کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه های برتر کشور در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.در ضمن باعث افتخار ماست که   لینک سایت گروه مدرسین پایتخت را در وبلاگتان ببینیم.

با سپاس فراوان

گروه مدرسین پایتخت.

پاسخ:
برادر ما درسمونو خوندیم. دیگه هم حوصله خوندنش رو نداریم!!!
خوبه الان دارم می نالم از عمر حروم شده سر درس خوندن بیشتر از حدش
بعد شما ما رو به کنکور و الی غیر تشویق می نمویی؟؟؟

من هیچ وقت درس نخوندنمو بسیار راضیم :)))))
پاسخ:
من از نحوه درس خوندنم ناراضیم.
درس خوندن رو دوست داشتم و خوب برا آینده ام هم مفید بوده
اما تنظیم تو اولویت های زندگیم اشتباه بوده:(
خودمونیم وقت هدرکنیه، همین اللنشم فقط از سر یه مدرک کوفتی می‌گذره.
من که رفتم پی کار نه مدرک خواستم ازن نه سوات
سابقه خواستن که نداشتم‌دی:
پاسخ:
پیدا کردن کار هم یه معضلیه.
اما خیلی از کارها تخصصش رو هم میخاد. بعضی هم که اصن به تخصص نیگا نمی کنن و با پارتی بازی و الی غیر یه نفر ناوارد رو به کار می گیرن.
برا همین خیلی از تحصیل کرده های ما امیدشونو برا پیدا کردن یه کار خوب از دست دادن، چون نامردی خیلی دیدن:(
منم خواهر زاده ام و بقیه رو می بینیم واقعا تاسف می خورم با این نظام آموزشی...
یعنی انقدر افتضاحه که ترجیح میدم چیزی نگم...
البته که والدین نقش مهمی می تونند در رفع نواقص نظام آموزشی داشته باشند...
و به قول شما از هر موقعیتی توی زندگیش لذت ببره...هم لذت ببره و هم رشد کنه

راستی بابت مشاوره هاتون به مهمانمون ممنوووون
پاسخ:
درس خوبه اما اندازه اش.
واقعا افتضاحه. دختر یکی از همکاران هنوز دبستانه اما هر شب از استرس فردا گریه می کنه .شاگرد اول هم هست.
خوب چراااا!!!! این معلما چی می خوان پرورش بدن؟ یه بچه عصبی و منزوی؟ اینا میخان مادر و پدر نسل های بعد باشن؟

+ خواهش می کنم وظیفه بود
من فکر میکنم بیشتر شبیه عشق خاله باشم:دی
آشپزی من خلاصه میشهدر چگونه سوزاندن غذاها
پاسخ:
آآآآآآآآآآآآآفرین پس زندگی رو شما فهمیدی :)))
بازم از بی هیچی بهدره! مامانی بهتون امیدوارم میشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی