تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

کدبانوگری 1

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۵۱ ب.ظ

امروز هم یه غذای تازه درست کردم.خیلی سریع و اسون:)

مواد لازم خوراک ماهی من دراوردی عسلی به شرح ذیل می باشد.خخخخ

یک تن ماهی

نصف فلفل دلمه متوسط

یک سوم کنسرو ذرت

زنجفیل تازه رنده شده یک قاشق

لوبیای پخته یه پیمانه

گوجه فرنگی یکی

با ادویه لازم  مثل اویشن و لیمو ترش کنار غذا

همه رو قاطی پاطی میکنیم بیست دقیقه سر گاز می ذاربم .بعدش هممممم نوش جون:)))

طعم جدیدی بود مخصوصا زنجفیلش که بوی بد تن ماهی رو گرفده بود

گرمی زنجفیل و فلفل دلمه ای، سردی تن ماهی و لوبیا رو هم جبران نموییده بود.


*اما الان اعتراف می نمویم  دلم درد موکونه بس که خوردم>_<. لدفن بی جنبه بازی درنیارین کم بخورین:|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۱
asal asali

نظرات  (۴)

۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۲۶ صحبتِ جانانه
بسیار خوب :)
پاسخ:
قربون شما:)
زیبا بود
نوآوری در غذا رو دوست دارم
پاسخ:
خیلی خوبه.
همسراینده تون ان شالله یه کدبانوی مومن و باسلیقه
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۶ سارا سادات
شکمووووووی خودمی :))
پاسخ:
من و شکمممممم&_&
تو جیجر خودممممممممی
بیا ببوسمت دلم واشه:)
بگین ثبت کنند در کتب آشپزی...حیفه :)
پاسخ:
جدنی!:))))))))))))))
آقا استاد تایید فرمودن دیگه تمومه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی