تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

اراده ستودنی

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ق.ظ

یکی از همکارانم معلول جسمی اند.

یک خانم مصمم و پرمحبت.

نزدیک پنجاه سالشونه اما دانشجوی دکترایند در یکی از استان های دیگه!

اخر هر هفته با اتوبوس یا تاکسی خطی ها تک و تنها میرن به شهر محل تحصیل!!

اصلا تو ذهنم نمی گنجه چطوری با ویلچر تنها سوار اتوبوس و ون و مترو حتی میشن و صبح به صبح میان سرکار:(

اراده بعضی ها ستودنیه به خدا...یعنی من عمرا این توانایی رو داشته باشم.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۵
asal asali

نظرات  (۵)

اینا قابل ستایشن
پاسخ:
اراده قوی دارن واقعن
اراده قوی هم در گرو شانس نیس!(خطاب به مخاطب ناشناس شناس!!!)
سلام بر شما و همکارتون
پاسخ:
سلام بر شما
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۵۶ مهدی ابوفاطمه
لایک
اراده پولادیـــــــــــــــن!
موفق و سربلند باشین
پاسخ:
موافقم
ممنون همچنین شما
درود به شرفش.
اونوخ بعضی جوونا باتن سالم بهونه نبود کار میارن و نشستن تو خونه باباهه!
پاسخ:
برای آقایون که بهونه کار میارن و تو خونه می شینن واقعا جای تاسف داره:(
هانی جون اون ناشناسه من بودم بجای خصوصی ناشناس زدم خخخخ
نه والا شانس دخیله 
هانی خیلی دخیله خیلی خیلی خیلی دخیله 

پاسخ:
سلام
فهمیدم که خودت بودی بی بی جون:)
گفدم بی بی که می دونه من با ادبیاتش آشنام چرا ناشناس زده خوووو
به ضمیر ناخودآگاه عقیده دارما اما شانس نه
به نظرم اگر از ابتدا درضمیر ناخودآگاهمون به چیزهایی که علاقه داشتیم کار می کردیم الان بهش رسیده بودیم
به خودم به عینه ثابت شده که الان هرچی دارم و ندارم مربوط به آرزویی شاید بچگانه یا نوجوانانه در ذهنم بوده
:)
مثلا:

1- همیشه فکر می کردم کارمند باید بشم اما هیچ وقت به کیفیت کار متاسفانه فکر نکردم:|
2-توبچگی هروقت از خیابون....  رد می شدیم پنجره رو می دادم پایین تا هوای تازه با بوی درخت به مشامم برسه. چشمامو که بسته می بستم ارزو می کردم یه روزی اون جاها زندگی کنم. خوب الان هم شرایطش مهیا است.
3-ته دلم به این عقیده داشتم تا کارم درست نشده ازدواج نکنم
4-تو مخیله ام بود که ازدواج دیرتر بهتره
5-از ماشین شاستی بلند  خوشم نمی اومد از ماشین معمولی هم همینطور دنبال یه چیزی این مابین بودم
6- تو دلم همیشه یاز بیماری سرطان می ترسم . بزرگترین ترسیه که تو دلم مونده و نگرانم با این سبقه ای که دارم سر من یا یکی از نزدیکانم بیاد:(

ممکنه خیلی از خواسته های دلم بچگانه بودن و غیرعاقلانه اما الان وقتی حساب کتاب می کنم می بینم همونا نصیبم شده.

ما هرجور فکر کنیم تو ضمیر ناخودآگاهمون نقش می بنده و آخرسر همون هم قسمتمون میشه:)
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی