تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

درد دل دوستانه

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷ ق.ظ
ما وبلاگ نویسا از نوشتنمون هدفای مختلفی داریم.
بعضی ها می خوان خاطراتشونو ثبت کنن . بعضی ها می خوان محلی باشه برای خالی کردن خودشون تا بعد نوشتن سبک تر شن.
به این باور دارم اونایی که توی وبلاگاشون همیشه از ناراحتی هاشون می نویسن صرفا آدم های غمگینی نیستن خیلی هاشون شاد و با انگیزه ان. همینطور نویسنده هایی که هر وقت وبلاگشون رو می خونی لبخند برروی لبانت میاد صرفا آدم های همیشه شادی نیستن .
به نوشتن های هم احترام بزاریم.
مراعات کردن حال دیگر خوبه اما هرکسی در هر برهه ای از زندگیش نوشته هاش خاصه. دوران کنکور، پیدا کردن کار، ازدواج، دوران زندگی مشترک و...
زود هم رو قضاوت نکنیم.
بزاریم که راحت حرف های خودمون رو تو وبلاگامون بزنیم .بدون این که نگران خواننده ای باشیم.
ممنون
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۳
asal asali

نظرات  (۳)

لایک داشت انصافن :)
پاسخ:
قربون بی بی:))
موافقم عسلی من
خیلی موافقم
گاهی خواننده ها باعث خود سانسوری نویسنده میشن
و
این بی نهایت بده
پاسخ:
قبلن دوستان میگفتن مجبور میشن بعضی مطالبو بخاطر خوانندگان
ننویسن اینقدر برام جانمی افتاد تا اینکه خودم شروع کردم به نوشتن.
شاید خیلی چیزها دوست دارم بنویسم که نمیشه.:))
ادرس وبمو به چن تا اشنا دادم محدود شدم:(((
حرف دل خیلیامون رو زدین
احسنت بر شما
پاسخ:
قابل شما رو نداشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی