تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

به نام خدا

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۷ ب.ظ

سلام

دوباره نوشتن رو شروع می کنم به امید خدا

بنویسم لحظه لحظه زندگیمو

اونایی که باید یادم بمونه

نه اونایی که باید اروم اروم از کنارش بگذرم

لحظه هایی که باید ثبت بشن




امام عـلى علیه السلام: هر کس بداند که نسبت به سخن گفتنش هم مورد باز خواست قرار خواهد گرفت، پس سخن را کوتاه کند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱
asal asali

نظرات  (۵)

۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۸ سلیمان (لعل زاری )

انشااله

پاسخ:
ان شالله

سلااااااااااااااام عسل عسلی خودمون
خونه نوووو مبارک

مدیونی اگ فک کنی الان من مث شخصیت مهندس شدم میگم من دیگ حرف نمیزنم آ آ آ بعد بعدشو خودت میدونی دیگ :دی
پاسخ:
سلام عزیز دلم
حسنا جونم
خوبی خانمی؟؟؟؟

خخخخخخخخخخخخخ قربون دخمل گلم که همیشه خوش اخلاقه و لبش خندون
اون مهندس رو جای جاش خودم اذبش می کنم :))))
عسل عسلی میشه بگی اون حدیث بالا یعنی چی؟ هدرو میگم

مدیونی اگ فک کنی نمیدونما میخوام سطح علمیتو بسنجم :دی
پاسخ:
وااااااااااااااااااااقعنم
میگن پیش قاضی و ملق بازی راسد می گناااا:))

شب و روز می گذرن و ما رو پیر می کنن فرصتها رو ازمون می گیرن پس به جاست ماهم در شب وروز تلاش کنیم و حق زندگیمونو ازش بگیریم
درست گفدم خانم معلم ؟؟؟؟
:)))))))))))))


۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۴ سارا سادات
سلاااااااااااااااام عزیزم...

مبارکه خونه نوت...ممنون که اومدی :))

ایشالله هر وخ اینجا رو مرور کنی یه لبخند عمییییییییییییییق رو لبت و دلت بشینه :*
پاسخ:
سلام ابجی جونم
اومدم  بنویسم
امید دارم تو هم بنویسی

برا تو هم ارزو می کنم همیشه شادیت از ته دلت باشه
یه لبخند خدایی رو لبات باشه
سارا منتظرم بخونمت:)
۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۴ پاک باخته
سلااااااام عزیزم
خونه نو مبالک

دومست دالم
پاسخ:
سلام جیجرم
من هم شمارو خیلی دومس می دالم 
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی