تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

برنامه ریزی

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ب.ظ

مدتی بود که وب رو تعطیل کرده بودم

چون فضای مجازی وقتم رو می گرفت و نیگا به ساعت که می کردم می دیدم

چن ساعتی تو وب خودمو و دوستان هستم

بالاخره دید و بازدید از دوستانی که محبت داشتن وظیفه بود

اما بعد ازدواجم دیدم ذهنم همزمان قدرت انجام چند فکر مشغولی رو نداره

نمی تونستم منسجمش کنم

همسر، حواشی اول ازدواج ، پایان نامه و...... اخرشم وبلاگ و دوستان و تلگرامو..........

حتی بعد حذف وب مدتی رفتم توی ترک تلگرام

اخ نمی دونین چه حالی می داد وقتایی که گوشیم همراهم نبود یا نت نداشتم

با این که بیشتر خواننده بودم توی تلگرام اما انگاری یه بار فکری برام داشت

که مطالب رو دنبال کنم ( اکثر گروه هایی که عضو بودم  هم گروه های اموزش اخلاق و زندگی بود)

اما الان فکر که می کنم می بینم با تعطیل کردن وبم یا ترک تلگرام ایا کارهای واجبتری انجام دادم؟؟؟

تزم ؟

بهتر کردن رویه زندگیم ؟




نه مشکل از جای دیگه ای اب می خوره

اونم عدم برنامه ریزیه

اگر در وهله اول هدف قانع کننده ای داشته باشم از نوشتن و بودن در فضای مجازی

در وهله دوم هم با یک برنامه ریزی درست حضورم رو در وبم و یا گروه های مجازی تنظیم می کنم

شرمنده اگر دیر به دیر نظراتو تایید کردم و یا پست گذاشتم ......



الإمام علیّ علیه السلام مَنِ اشْتَـغَلَ بِغَیْرِالْمُهِمِّ ضَیَّعَ الأَهـَمَّ.

هر کس به کار غیر مهم بپردازد، کار مهم تر را تباه ساخته است!




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱
asal asali

نظرات  (۱)

۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۱:۲۰ پاک باخته
برنامه ریزیت درست بانو
پاسخ:
ان شالله 
فعلا اندرخم یه کوچه ایم فاطمه جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی