تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

تل گیر (کمممممک)

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ب.ظ

چند وقتیه شوشوخان اعتراف نموییدن که یه چیزی مثه استخون زیر حلقشون و گلوشون هست که با زبونشون حسش می کنن.

حتی گاها هم دیده شده که هی داشدن با زبونشون بازی بازی می کردن باهش و جابه جاش می کردن &_&

هرچی می گفدیم اقا بیاید برین جای تل گیر که همون بندی هایی هستن که با فوت آشغال خرده غذا و اینا رو از تو دهان درمیارن، قبول نکردن و گفدن من قبول ندارم:|

فرموییدن می خوام برم دکتر گوش حلق و بینی حتی اگر گفت باید عمل بشه عملش کنم >_<

امروز تشریف بردن دکتر، دکتر هم معاینه کرده و گفده من که چیزی نمی بینمو حس نمی کنم!

براشون آندوسکوپی نوشتن . شوشوخان طفلی هم سریع رفته و بهش گفدن اقا هیچی تو فیلم نشون نمیده شما کاریتونه مگه؟؟؟؟؟

دکتر هم بعد این که نتایج اندوسکوپی رو دیده براش کمی دیفن هیدرامین نوشته و گفده واقعن حسش می کنی؟؟؟؟؟ &_&

اینم از دکترای خوب ما !!!!!

حالا شوشوخان میگه خانم اون تل گیره کجاست بریم اینا که هیچی نفهمیدن.

منم هرچی می گردم از این و اون می پرسم تا حالا نتونستم کسی رو پیدا کنم.

زن داداشم یه خانمی رو ادرس داره که میگن اقایون رو نمی بینه.

خودش میگه من خیلی برام مشکل پیش اومده که کارم به بیمارستان و سرم وعفونت و این حرفا رسیده . ولی وقتی رفدم پیش این خانم خرده غذاها یا حتی ادامسی که قبلا اشتباهی قورت داده بودم رو دراورده! بعدش هم روبراه شدم .

کسی تجربه اینچنینی داشته ؟؟؟؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۵
asal asali

نظرات  (۵)

۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۴ اندیشه پویان
چ جالب و اموزنده خیلی وبلاگتون عالیه دروووووود
پاسخ:
O_o
حرفهای زندگی من کجاش اموزنده اس!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا این کامنت بالا چی میگه :| O_O

راستش تا حالا همچین موردی برامون پیش نیومده...امیدوارم مشکلتون حل بشه :)
پاسخ:
 منم همینو میگماااااااااا
به دعای شما دوستان
راستش امروز یه جایی رو پیدا کردم عصری با شوشوخان میریم
دعا کنین به خیر بگذره
توکل به خدا
من که تا حالا چنین چیزی نشنیدم کسی انجام بده. اصن اگه چیزی تو حلق آدم باشه که آدم خفه می شه خو! 
اگرم منظورت توی سینوس ها هست حقیقتش دکترها کاری برای آدم نمی تونن بکنن. ببین یارو کاری برای سینوس ها می تونه بکنه منم خراب بشم سرش!!!:))
پاسخ:
مضرابی تو نت یه سرچ بزن .
من یه جایی تو نت خوندم تو بزرگسالی وقتی حفره (کیسه) کنار نای باز مونده همون سینوس هاس که چیزی مونده توش و چرک کرده.
بی ضرر نیس یه مطالعه ای بکنی شاید از دست این سینوس های چرکی خلاص بشی
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۶ گمـــــــشده :)
عسلی بانو راستشو بخوای منم تا حالا نشنیدم.
شکسته بند داشتیم ولی تل گیر اونم این مدلی نه
:|
پاسخ:
یه نگاه تو نت بکن یسری جالبه
بهشون بندی هم میگن
من شنیدم بافوت از بینی از دهان درمیاد اما برا شوشو با دستش دراورد
ووووووی تصورشم سخته
پاسخ:
خدا به همه سلامتی بده ان شالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی