تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

اطلاعیه مفقودی

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ب.ظ

امروز نگران تر از دیروز به پنل وبم نیگا می کردم >__<

چن روزیه یکی از دوستان غیبش زده:(((

وقت علوسی هم نیس که بگم علوس شده :)


حسنا جوجری کوجایی دخملم نگرانت شدم:((((((

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۵
asal asali

نظرات  (۷)

حسنا؟ تو وب تاج بی بی اواسط مهر ماه کامنت گذاشته.. راست می گی ها؟ کجاست یعنی؟
پاسخ:
جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جرمش سبکتر شد!!!
اما تا نیاد فایده ای نداره
دیشب خودم دیدمش
اما بیا اینجا حاضریتو بزن و برو حسنایی :))
پاسخ:
کووووووووووووووووووووووووووووجا دیدیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۶:۳۸ گمـــــــشده :)
منم دو شب پیش باهاش حرفیدم..
حسنایی بیا حاضری بزن خب...

پاسخ:
شما خوبی یسری جان ؟
حالش خوبههه دخملمون خداروشکرررررررر
همینو بگووووووووووو
حسنا جواب پیام منم فک کنم نداد
پاسخ:
شیطونه میگه دوباره پاشم برم قم از نزدیک حالشو بپرسم ^__^
سلااااااام عسل عسلی
1. شرمنده ک نگرانت کردم
2. همینجام چیزی نیس فقط میخواستم چن ماهی همینطوری بخونم بچه ها رو
3. همیشه بهت سر میزنم ولی خب دیگ ساکت شدنم بد چیزی نیس ولی همه میدونن همچی چیزی از من برنمیاد (مدیونی اگ فک کنی سر بچه های گروهو میخورما)
4. فدا مدا
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ستاره سهیل من:)
چطوری حسنا بانو؟
قربونت پس سندروم سکوت به تو هم سرایت کرد:))
ولی سکوت کردن اونم از حسنا جیجرررررررررررررررررر!!! نوچ نوچ نوچ قابل قفول نیس :))
راحت باش جوجرم . ما بدونیم خوب و سرحالی  خوشحالیم
غمین نبینمت جیگر؟
پاسخ:
ممنون عزیزم
گذاراست خوب میشم:)
حیف وب ندارم وگرنه منم ی پست مفقودی برات میزدم
پاسخ:
مییییییییییییییییییییام با خبرای جدید
فعلا درگیر رد کردن این پایان نامه به اسی ام:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی