تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

بهترین لحظه عمرم

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ق.ظ
دیروز برای آدم استرسی مثه من یه روز استرس زا بود:(

یعنی همیشه وقتی پشت در اتاق دکتر می شینم قلبم میاد تو دهنم:(
بدترین اتفاقات ممکن رو فکر می کنم:/
شاید می خوام خودمو اماده کنم که بعدش حسابی جا نخورم!

دیروز برای دومین بار رفتم سونوی جنین.
فکر می کردم الانم نی نی در حده یه جوجویه نافرمه! که الان دوتا قلمبه داره یکی سرش یکی قمبلش:))
ولی چیزی نگذشت که اصن تصوراتم عوض شد. چیزی که می دیدم مانیتوری بود روبروی تخت مادر و من هم داشدم کوچولومونو می دیدم:)

 سرش،صورتش،چشماش،بینی اش،دهنش ، بالا پایین رفتن قفسه سینه اش و دیدن ضربان قلبش :))
 به خدا اگر بگم یکی از بهترین لحظه های عمرم بود اغراق نکردم.
اینقده قربون صدقه اش شدم که متوجه نشدم خانم دکتر داره بهم می خنده:)
جوجو به پشت تخت خوابیده بود هرچی هم خانم دکتر با غلبیرکش به شکمم ضربه می زد که یه خورده این تنبل خان خودشو جابجا کنه جم نمی خورد که نمی خورد:)))
اخر سر با اخرین ضربه لطف فرمودن کمی سرشونو جابجا کردن تا خانم دکتر کارشو انجام بده.
بچم از خواب بلند شده بود حالا شروع کرده بود به مکیدن شستش :))))
وای که دیدن اون چهار تا انگشت دیگش حالمو چقدر خوب کرد.

خیلی زیبا بود از اول تا اخر قدرت خدا رو می دیدم. باورم نمیشد این ادم کوچولو تو وجود منه!
سر یه ماه چشم و بینی و سرش و اینا قابل دیدن باشه.
اعتراف می کنم بعدش چقدر تو ماشین گریه کردم از قدرت خدا، از بزرگیش از رحمتش! از این که ایا من لیاقتشو دارم؟ ایا می تونم سالم بدنیا بیارمش این کربلایی رو:)

الهی شکر.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۲
asal asali

نظرات  (۷)

۱۲ دی ۹۵ ، ۱۳:۵۳ پاک باخته
ای جان گوارای وجودت این حس قشنگ عسل من
چقد قشنگ توصیفش کردی
الهی نصیب همه
پاسخ:
ممنون گلم:)
الهی قسمت همه دخملا و شما. از دیشب برا همه ارزو کردم این حس رو:)
۱۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۰۶ سارا سادات
چه قشنگگگ... الهی فداش شم نازدونهٔ خاله رو. خب اینجور میگی‌ک دلم قنج میره که...


برا اون دوسه خط اولم باید بگم که چقددددررررر‌حرص خوردم از این اخلاقت:/
ترکت نشه هااااا:/
پاسخ:
خاله سارا فسقلی قدش شش سانت و نیمه:)
سارا نکنه بچم قد کوتاه شه؟خداکنه این یکیش به باباش بره^_*
وووووووویییییییی المییی غش کردددد
المیییی دلش ضعف کرررد واسه این نخووووودک خان😍😍😍😍😍

پاسخ:
سلام الگوجونمممممم
برم اب قند بیارم برات:))))
۱۲ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۳ فیروزه ای
ای جوووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
مامااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانییییییییییییی
پاسخ:
سلاااااااام  عزیز دلمممممم. وووای امروز منو غافلگیر کردین حسابی😢الان اشکولیم😦
کجایی دلمون واست تنگ شده  قد یه دنیااااااا😗😗😗😙😙😙😙😙
۱۲ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۹ تاج بی بی
ووووووی مباررررکه 😚😚😚😚😚
پاسخ:
سلااااااام سودای عزیز قشنگم. چطوری عشخم😢بیا بخلم دلم برات تنگ شده😢
امروز تو و ساره حسابی منو غافلگیر کردین😙😙😙😙😙
۱۳ دی ۹۵ ، ۰۰:۳۱ گمـــــــشده :)
خدا حفظتون کنه عزیزم
ایشالا خیرش بهتون برسه
:***
پاسخ:
سلام بر خاله یسری عزیز الگوی بعدی نی نی 😉
یسری نی نی بی بروبرگرد شاگرد خودته هاااا😉  خوب بهش کتابخوانی و نویسندگی یاد بده باشه خالجون؟😗😗😙😙😙
۱۳ دی ۹۵ ، ۲۱:۳۱ سارا سادات

@ سودا

ساااااره برا‌چی غافلگیرت کردههههه؟؟؟

---
ای دورش بگردم فسقله شش سانتی خاله. اجی نذاری گازش بگیرم بات کات میکنمااااااا
پاسخ:
می بینی شیطونا یهویی باهم میان؟😊
نه سهمیه منم مال تو😉

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی