تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

عکس های شب یلدا

جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ب.ظ

سلااام دوستای مهربونم.

طبق وعده ای که داده بودم چن تا عکس از شب یلدای سال گذشته در ادامه مطلب گذاشتم:))))




اینم کادوهایی که شوشو برا من اورده بود البته کیک هم کار اوشون بود:)

کادوهاش جلو همه مهمونا باز شد و نتیجش شد یه سرویس کریستال

اینم کادوی بابایی من یه تخته قالیچه و یه کاپشن:)

از همون اول برا شب چله با شوشو شرط کرده بودم هرچی خریدیم باید از ملزومات زندگیمون باشه!

هرچی اوشون میگفد بیا چکمه بخریم فلان بخریم گفدم نوچچچ

ولی به احترام مادرشوهرم که گفده بودن باید یه تیکه زمستونی بخرین به مناسبت شب چله

ماهم هردوطرف کاپشن و ژاکت خریدیم:)

جالبه که کادوها رو خودمون دوتا رفدیم خریدیم.

شوشو گفدش چی لازم داری؟منم گفدم هنوز سرویس کریستالم رو نگرفدم

این شد که سرویس خریدیم. راسدش قالیچه رو هم که من اصن از شوشو نپرسیدم خخخخ

چون برا یکی از اتاقا لازم داشدیم خریدیم و بعد تو جهاز چیندن اون اتاق رو اتاق دوماد کردیم:)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۰
asal asali

نظرات  (۵)

واااای منم کادووو دوووس
همشون مبارکت باشه😁😁😍😍
خوب کردین باهم رفتین گرفتین اینجوری بیشتر به دلته:دی

دارم فک میکنم عوض کنکور برم عروس شم😐
چه قد مزایااا دارههه چقد کادووو دارههه:دی
پاسخ:
سلام عزیزم😊
نههههه تو باید خانم دوکتور شی الگوی بچم بشی 😁از فردا میخام بهش بگم از المیرا یاد بگیر نصف توئه😆
نه بابا این کادوها همش شد تیکه جهاز که از اون طرف خرجمون کمتر شه. خرجمونو جلو انداختیم به نام شب چله😉
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۲:۵۴ گمـــــــشده :)
به به مبارکا باشه خانمی
ان شاالله همیشه از این دورهمی های شاد داشته باشین
فقط شما شب یلدا کادو می دین؟
سوال شد برام راستش
آخه ما مهمونیش رو هم به زور می گیریم.
:|
پاسخ:
سلام جیجر😘
ان شالله با دوستان دورهم باشیم😊
شب یلدا وقتی عروس دوماد تازه ای نباشن همه خونه بزرگتر جمع میشن.
ولی وقتی برنامه شب چله ای عروس و دومادی باشه هدیه بینشون رد و بدل میشه که بیشتر پوشاک گرم و ادکلن و این حرفاس. خانواده عروس سورسات اماده میکنن و خانواده دوماد هم با میوه اجیل و کیک و شیرینی و از همه مهمتر کادوهای عروس میان.خخخ
البته بستگی به خونواده عروس داره که میخان فقط خونواده دوماد رو دعوت کنن یا بیشتر! حاج بابا گفتن همه خاله ها و عمه هامو اینا رو هم دعوت کنیم
۱۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۰۷ سارا سادات
اخبیی...یادش بخیر...
چه زود گذشت

دل منم همینقد هی تنگتر میشه<_>
پاسخ:
یادته همه عکس ها رو همون شب برات تو وایبر فرستادم؟؟
هعی موقع گذاشدن عکس ها هی یادت کردم گفدمش سارا همشونو دیده خخخ
چرا من هعی به یادتم خاله سارا همششششش:))
ارزو قلبی ام عاقبت بخیریته.
۱۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۰۹ سارا سادات
ما نداریم ازین رسما البته.
امسالم همه خونه ما بودن^___^
پاسخ:
ای جون شما شب چله ای امسال نبردین؟
هعی دلم بند بود میخواسدم بگم برام عکس بفرست ببینم خواهرشوهر چه هنرنمایی هایی کردی:))
۱۳ دی ۹۵ ، ۲۱:۳۳ سارا سادات
نوچ اصن رسمشو نداریم.
هنرنمایی خواهرشوعر شام و اجیل و مخلفاتِ شب یلدایی بید😁😁
پاسخ:
زووود عکسشو بده ببینم :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی