تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

یاد ایام

سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۱۹ ب.ظ

سلاااام

بعد مدتها اومدم ^_^

خوبید؟ خوشید؟

هعععی یادش بخیر سال پیش همچین موقع هایی داشدم فصل اخر پایان نامه مو می نوشدم بدم زودتر به استاد -_-

چه خوب شد تموم شدااااا واقعا حومصله درس خوندن دیگه نداشدم^_^

همون موقع ها داشدیم خونمون رو بازسازی می کردیم تا زودتر بریم سرخونه زندگیمون.همش یه پامون بازار بود با شوشویی. از خرید شیرآلاتو سرامیک گرفته تاااااااااااااااااا وسایل خونه!

وای یعنی به معنای تمام از بازار رفتن سیر شده بودیم. خوشحال بودیم که دیگه نمیخواد تا مدتها بعد زندگیمون بریم بازار ^_^ اما از اونجایی که خانما عشقشون بازاره من یه ماه نشده دلم برا بازار تنگ شد برا همین راهی بازار و خریدای خنزر پنزر شدم *_^

تو این روزا و شبا مخصوصا شب یلدا خیلی باشوشو یاد سال گذشته کردیم که خونمون دعوتی شب یلدا داشتیم. چقد من استرس پایان نامه مو داشدم :/ همه کارها رو خواهرای طفیم انجام دادن.

هوسم کرد چند تا عکس از سفره اون شب براتون بزارم حالشو ببرین :)))

اما امسال همه چیز متفاوت تر شده !

اون استرسا تموم شده و از همه مهمتر اینکه یه نخودی تو راه داریم:)

 امسال اولین شب یلدای سه تاییمون باهم بود^_^

خداروشکر.

پی نوشت:المی جونم وبتو که ترکوندی جیجرم پس رمز پست قبلی رو میزارم اونی که همه ما برات  ارزو داریم و  هدفت  هم هست. خانم .....(جای خالی رمزه)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۷
asal asali

نظرات  (۶)

وااااای عسلییییی مبارکهههههههه😭😭😭😭من گریم گرفته😭😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭

بیا بخلمممم 😍💙💙💙💙💗💗💗
خاله قربون اون نخودک برهههه عزیزمممممم😱😻😻😻😻😻😻😻
پاسخ:
سلااام عزیز دلم خوبی؟
چرا رفدی 😢دل من برات تنگ میشهخووووو
ای جونم سلام داره خدمت خاله المی این نخودی خان😘😗
۰۷ دی ۹۵ ، ۱۷:۴۴ خانوم مهندس
واییییی بهترین خبری بود که میتونستی بدی.... الهی مامان شدی.
مبارکه مبارکه. تنبل نشی مارو بیخبر بذاریو تند تند بیا بنویس.
دوستت دارم مامان مهربون
پاسخ:
سلام عزیز دلم 😘خسده کارا نباشی.
ممنووووون.😗چششم حتما تندتر تر میام😊
منم دوستت دارم مهرناز جان.
۰۷ دی ۹۵ ، ۱۷:۵۶ پاک باخته
جییییییییغ
وای مبارک باشه عزیزم
پاسخ:
سلام عزیزکمممم. زیارتا قبووول. ببخشید اصن حال خوبی نداشدم قرار بزارم روی ماهتو ببینم😢
۰۷ دی ۹۵ ، ۱۹:۰۰ گمـــــــشده :)
مبارکههههههههههههههههه
خب چرا زودتر نگفتی دلمون آروم شه
من از پست قبل تا حالا منتظر خبرای خوبم
ایشالا که خیرش بهتون برسه و تنش سالم باشه عزیزم
:****
پاسخ:
سلاااام خاله یسری🙈چطور مطوری؟؟؟
فدات اینقده نگران بودم اینم هپلی هپو شه نمیدونی چقد جلو خودمو گرفدم تا زودتر حرفی نزنم🙊
قربونت عزیز دلمممم مرسی 😙الهی همه نی نی ها تنشون سالم و اهل صالح باشن
ها؟ یه مدت نبودی رفتی آلارسازی به قول کاشونیا؟:))
انشاءالله که به سلامتی میاد تو زندگیتون و قدمش پر خیر و برکت باشه:))
پاسخ:
سلاااااام عزیزم. این الار که گفدی یعنی چه؟به زبون برره ای بخون خخخخخخ
قربانت خانمی . ان شالله
۰۷ دی ۹۵ ، ۲۲:۱۰ سارا سادات
قربونش برم کربلایی جونمممموووو
خاله فدای خودشو مامانیش شه.
دلم تنگ شدخببببب

پاسخ:
سلام خاله سارا خوبی؟؟؟؟؟
ندیدی بعد کربلا یه حالی از مامانش پرسید نیم وجبی! فقط منتظر بود خرش از پل بگذره ببریمش کربلا بعد سرتق بازی کنه!
خدا نکنه عزیز دلم. منم دلم برات تنگ شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی