تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

اندکی تفکر

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۲۸ ق.ظ

از صبحه فکرم مشغوله.

چرا هممون یجورایی هدفمون شده فقط گذروندن روزها و سرمونو بند کردن!

وقتی به گذشتم نگاه میکنم میبینم اوناهم تقریبا همینجوری بوده به اینده نگاه میکنم اونا هم همینطوری!

یاد حرف افسانه بایگان میافتم تو خندوانه که میگفت من به این باور رسیدم که موجودی جاودانه ام و دارم سیر مسیر میکنم!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۸
asal asali

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی