تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

دلم گرفته

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴ ق.ظ

بخاطر شرایط کاری همسر ایشون بعضی اوقات تا 48 ساعت خونه نیستن.

همیشه این منم که بخاطر گردش شیفت کاریش برنامه خودمو زندگیمونو هماهنگ میکنم.

حتی شده مهمونی دعوت بودم نرفتم که شوشو خونه بعد مدتی تنها نباشه یا بلند نشه بره خونه مامانش بعدا برام حرفی درست بشه که پسرمون بعد عمری خونه اس خانمش میره خوش گذرونی!!

دیشب یهو اومد گفت من دو روز و نیم نمیام خونه بخاطر شرایط کاریم!

قبول دارم که نمیشه نره و من چاره دیگه ای ندارم.

اما از دیشب هی مثه پتک میخوره تو سرم که اینقد که من سعی میکنم یه وقتی که خونه هست تنها نباشه برا او هم مهمه؟

نه دیگه میگه یه کاریش میکنه خووو یا تو خونه وایمیسه یا میره خونه حاجی!ولی نمیگه تو برنامت چیه:/


**امروز ناراحت بودم به خواهرم میگفتم که چقدر دیوونه ام هی میگم بچه بچه!وقتی تمام زحمتاش میخاد بیفته رو دوش من بیکارم؟

در جواب خواهرم میگه برو خداروشکر کن که یه کار خوبی داره میدونی الان چقدر از سرپرستای خونواده کار درست درمونی ندارن؟!

***میریم کمی کمرنگ بشیم تو این برنامه ریزی ها و کم کمکی بیشدرتر به فکر خودمون باشیم!!!

خدایا شکرت


پی نوشت:

یه جلسه ضمن خدمت با موضوع خانواده داشتیم سخنران حرف قشنگی زد گفت به تجربه ثابت شده مردان در اول زندگیشون خودخواهنو زنان فداکار!اما با گذشت زمان مرد با رویارویی زندگی با مشکلات هضم میشه و فداکارتر از زن میشه و زنان خودخواه تر میشن!

میدونم همسرم به خاطر من و زندگیمون زحمت میکشه . اما وقتی نگاه میکنم گذشت خودم رو خیلی بیشتر از ایشون میبینم. با اینکه منم سرکار میرم بیشتر از خودش حواسم به سلامتیشو روح و روانشه!


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۶
asal asali

نظرات  (۵)

مهربونی خب...
شوشوخان میدونه چه گوهر تو خونه داره خیالش رااااحته
اگه قدرتو ندونه که میام میدزدونمت ازش^__^ بهشون گوش زد کنااااا :دی
در ضمنشم...دلت نگیره.کی بود میگفت روزایی که شوشوخان خونه نیستن منم میتونم بدون عذاب وجودان به کارایی ک دوس دارم و حاج بابا برسم حوصله مم سر نمیره؟؟؟؟ آیکون تفکررررر و اینا...

+آخخخخخخ دلم برا حسنا تنگ شده گریه ریش دااااار
پاسخ:
قربون تووو حدمن بهش میگم حساب کارش دستش بیاد خخخ
سارا دیگه اونجوری نیسدم بدون شوشو خونه انگاری منو میخوره!
وقتی میرم خونه حاجی هم دلم برا خونمون تنگ میشه:(
خعلی زوده که بگم دیگه خونه بابامم احساس راحتی نمیکنم خونه خودمونو میخام:/

*اره منم دلم براش تنگه.خبری کسی ازش نداره؟
عزیزمممممم من همش با آیکون قلب داشتم میخوندم
خوب چون خیلی مهربووووونییییی اگه زن دیگه ای بود الان هزارتا کلاسو دوستو اینا پیدا کرده بود روزایی ک شوهرش نبودو میرفت صفاسیتی:-) 

درست میشه عسلی بالاخره اول زندگیه تا ریتمش بیاد دستتون کمی طول میکشه:-) 
پاسخ:
سلام المیرا جان خوبی؟خشی؟
قربون مهربونیت بشم من . ان شالله بری سرخونه زندگیت میبینی یه وقتایی دیگه بدون همسرت خیلی جاها بهت خوش نمیگذره
من خعلی اهل دوست نیسدم . تو همین وب دوستای خوبی دارم.
شاید سالی دوبار بعداز ظهری با دوستی باشم دوران مجردیمم همینطور بودم
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۵۵ گمـــــــشده :)
باهاش حرف بزن خب عسلی بانو.
البته خودم از جمله آدمایی هستم که جون به جونم بکنن حرف نمی زنم یا سخت حرف می زنم ولی خب باید دغدغه هاتو یه جوری بفهمه دیگه
منتها نوع گفتن هم مهمه. که اینجانب در این کار هیچ تبحری ندارم. یکی می گم 6 تا می خورم.
البته اینجانب بیرون دایره هستم و دارم از بیرون به قصه نگاه می کنم. شایدم بهتر باشه که حرفی گفته نشه و اجازه بدی زمان حلش کنه.
تو فهمیدی که چیکار باید بکنی؟ من که نفهمیدم.
:|
این پستو بخون. خیلی خوبه
http://insidemonster.blog.ir/post/506
پاسخ:
من برونگرام برعکس شوشو!
البته یواش یواش منم درونگراییم داره تقویت میشه ایشون هم برون گراییش:)
سعی میکنم همون اول ناراحتی دارم بگم چون نگم خفه میشم:)
شوشوهم صبوره گوش میکنه و حرفی نمیزنه همین باعث میشه پامو بزارم رو گاز و برم بعد با یه حرکت میمیک صورت شوشو یا کلامی بفهمم یه خرده زیاده روی کردم.

۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۲۰ خانوم مهندس
منتظر یه پست از سفرتون بودم :)
منم همین حس تو زندگیم دارم. به نظرم از این شرایطت استفاده کن بیشتر با دوستا و خانوادت باش. از زندگیتم که کم نذاشتی چون شوهرت خونه نیست :)
پاسخ:
سفر هم خیلی خوب بود. خعلی خوش گذشت . حتما یه پست میزارم ازش^_^
پس این حس مشترکه برا خانما ولی من دلم خوشه به حرف اون سخنرانه خخخخ
دو روز پیش داشتم اتفاقاً به دختر خاله ام می گفتم وقتایی که شوهرت سرکار هست و تنهایی خودت رو سرگرم کن و نشین به فکر و خیال کردن! 
می دونم بیرون گود نشستم و حرفام ممکنه برای مجردها خوب باشه فقط ، ولی حق با المی هست یه چند تا کلاس اضافه کن تو روزگارت حالا هر کلاسی سازی، هنری، آشپزی، ورزش نمی دونم اصن بشین مث من اسنک پیاز درست کن بزن تو رگ:)))
پاسخ:
اسنک پیاز باحاله هاااا
منم روز اولش مشتی خوابیدم و بعدش بلند شدم به کارای خونه و غذا درست کردن !اونم چی فسنجوووون:) برا حاجی بابا
اخه فرداش رفتم دنبال حاجی بابا اوردمشون خونمون. خوب خوش گذشت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی