تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

سندروم روز تولد

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ب.ظ

سندروم روز تولد!یادمه دوسال پیش روز تولدم چه عرض کنم یه هفته قبل و بعدش افسردگی گرفته بودم!فکر میکردم سندروم سی سالگیه:|

امسال هم اون سندروم اومده سراغم:(

یعنی اینقده با روح و روانم بازی میکنه که ترس از زندگی و گناهای بیشدر میاد سراغم.

دوسال پیش روز تولدم ارزوی مرگ هم کردم حتی. انگاری یه نگاه به قبل و بعد زندگیم میکنم و میبینم ای دل غافل ابروی هرچی ادمه بردم با چه چیزی برم پیش خدا!

چندسالیه روز تولدم یاداور زندگیه کم معنویتمه که ترس از قهرخدا میاد تو دلم.

+ فکر کنم کمترکسی روز تولدش به مرگ هم فکر کنه.شاید خوبه شاید هم بد. 

اما حال و هوای خوبی نیس وقتی دستت خالیه


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۴
asal asali

نظرات  (۵)

منم اینجوری ام عزیز. امسال که اصن لو ندادم تو وبم حتی که تولدمه بس که خلقم تنگ بود.
پاسخ:
منم اعصابم بهم ریخته بدجور. تازه شوشوخان نشسته از بهشت و جهنمم برام سخنرانی میکنه.
الان خودمو تو قعر جهنمم میبینم حتی!یکی یکی گناهام جلو چشمام رژه میرن:(
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۰ گمـــــــشده :)
تولدت مبارک باشه عسلی بانو.
ان شاالله عمرت با برکت باشه با شوشوخان
راستی شوشو خان یادش نیومد؟

پاسخ:
قربونت جیجر
نه یادش نیومد.الان بهش گفتم . میگه یادش رفته.
سال دومیه که تولدم شوشوخان هست اما یادش رفته به این زودی
منم اخمام توهههم هرچی عذرخواهی کرد یه ذره سگرمه هام باز نشد:|
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۷ گمـــــــشده :)
الهی. گناه داره عسلی. عیب نداره. آشتی کن باهاش.
دیگه خودت بهتر می دونی که این چیزا طبیعیه برای مردا.
اونم شوشخان شما که من متوجه شدم گاهی  تایم کاریش 12 ساعته یا بیشتره.
خدا برای هم حفظتون کنه
:)
پاسخ:
بعد دوساعت منت کشی اشتی کردیم😉
اینقده که میگفد چه نازیم داریهاااا😐
باید جرمشو تو گینس زندگیم ثبت کنم😈
درسده شیفت کاریشون دوازده ساعته است😢
تولدت مبارک جیجری
یادش بخیر یه شب تولدت مهمون وبلاگ مرحومت بودیم تو بلاگفا چقدر زود گذشت
+ من توبد که هیچ هر ساعتی از عمرم به مرگ فک می کنم طوری که از زندگی غافل شدم البته از فوت بابابزرگم به این ور اینطوریم قبلش فک می کردم مرگ مال همسایه است
پاسخ:
جیجری از خودتونه😉ممنون
درسد یادمه شب ولادت امام حسن بود حاجی هم افطاری داشدن کل فامیلو.
وقتی از رستوران اومدم سروقت وبم دیدم همتون ترکوندینااااااا
چقدر بهم خوش گذشدااااا اون شب خیلی عالی بود
نقشه کش هم  همین سارا جوجولوی مماخوی جیجر بود😊
از سرشب هی موگفد کجایی😁تموم نشد افطاریتون😀بچم سورپرایز طراحی نموییده بود😄
نگرانی منم همینه میترسم اینقد به خودم سخت بگیرم که لذت اونایی که دارمو نبرم😢
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۱۸ سارا سادات
تو دلت یه کتک مفصل میخاد... کتکِ خونت کم شده هیچیت نیس :))))))))

سندروم مندرومو ول کن کادو چی گرفتییییییییییییییی ^____^
پاسخ:
برو جوجو اگه راسد میگی بیا کتک خونمو تنظیم کن^_^
سارااااا یادش رفده بود هیچی بهم نداد:(
کادو مفصل نموخواسدم چون یه هفته پیش سالگرد ازدواجمون بود و یه گردنبند خوشمل خریده بود
اما دلم سوخد دوبار دوبار براش تولد میگیرم او حتی یادش نمونده:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی