تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

چرا ننوشت؟

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ب.ظ

چند وقتی هست که با خودم فکر میکنم نوشته های من که بیشدر اوقات روز نوشت معمولیه 

بدرد چه کسی میخوره؟

معلومه که هیچ کس!!!!

پس چرا من با این حرفهام وقت بقیه رو بگیرم؟؟

یه مدتی این فکر اومده بود زودتر توی ذهنم که برا اروم کردن دلم

اخر پستام حدیثی می نوشتم با ذکر منبعش!

میگفدم خواننده ها حداقل اخر صحبتها و زندگی روزمره چشمشون

به حدیثی می افده شاید استفاده ای ببرن:|

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰
asal asali

نظرات  (۲)

۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۰ گمـــــــشده :)

عزیزم از این حرف ها نزن. نوشتنت باعث می شه ازت خبر داشته باشیم.

ماها دیگه به هم وصل شدیم. چه بخوایم چه نخوایم.

خوشت بیاد یا نیاد خیلی وقت ها یادت میفتم و با خودم می گم عسلی بانو الان داره چیکار می کنه. باباش خوبه؟ کی خبر مامان شدنشو می نویسه!

فقط در مورد تو این طوری نیستم.

سودا

ساره

سارا سادات

حسنا گلی

حتی بنفشه که دایره مکالماتم باهاش به یک صفحه آچار هم نمی رسه. یا حتی تر مریم گلی که در مورد اون هم همین طور بود.

خوشمون بیاد یا نیاد توی یه دوره ای از زندکیمون از جیک و پیک هم خبر داشتیم. درسته همه می رن سر خونه زندگیشون. کلی مشکل دارن. و از این حرف ها

اما کمترین لطفی که می تونیم در حق هم بکنیم اینمه که از حالمون به بقیه خبر بدیم.

درسته تلفن هست

تلگرام هست و غیره

ولی این هم یه واقعیته که در حالت عادی هر کدوم از ما برای آدم های دنیای واقعیمون وقت کم داریم چه برسه به این که بخوایم به دوستان مجازی هم رسیدگی کنیم.گذشته از اون خود من همیشه ترس اینو دارم که یه موقع زمان بدی رو برای زنگ زدن انتخاب نکنم.

یا نکنه الان درگیر فلان مساله باشه و حرف من باعث بشه ته دلش ناراحت بشه. این ها همه به خاطر اینه که من نوعی همه چیز رو در مورد دوست مجازیم نمی دونم. و کنارش هم نیستم. اما دلیل نمی شه که بهش فکر نکنم. شماها بخضی از زندگیمو تشکیل دادین هرچند ندیدمتون.

حدیث هم بنویس سید جان. استقبال می کنیم. و از خودت و شوشخان و پدرت هم بنویس.

همیشه شاد باشی و خوشحال

:*

پاسخ:
فداااات بشم یسری با این انرژی مثبتی که دادی .
عاشقتم به جون هانی
نوشتن از هر لحاظ خوبه!
حتما ادامه بدید
و اینکه فکر حدیث هم خیلی خوبه!
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی