تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

خونه جدید حاج بابا

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ب.ظ

طبق نظر دوست جونم که کلی انرژی مثبت برام اورد از همین روزمرگی ها می نویسم :))

حاج بابا جابه جا شدن رفتن خونه جدید!

طبقه بالای خونه خواهرم.

اما ای دل غافل حالا که اسباب اثاثیه شونو اوردیم نمی رن تو خونه خودشون:((((

همش خونه خواهرمن:|

میگن دلم میگیره یا خونه قدیمی خودم یا اینجا!

خونه قدیمیشون با همون وسایل سرجاشه فقطی یه ذره از وسایلشونو اوردیم اینجا.

بعضی اوقات به شوشوخان میگم اگه نالاحتم کنی میرم خونه های بابام ها خخخخ

دیشب شوشوخان سرکار بودن من هم رفدم خونه حاج بابا. تا سحر هم وروجکای خواهرم بالا بودن باهم فیلم میدیدم . شهرزیبا رو دیدیم با بازی ترانه علیدوستی و فرامرز قریبیان. قشنگ بود خداییش.

تازه سحری دو ساعتی خوابیدمو بعدش بلند شدم با حاج بابا اومدیم سرکارامون.

جوگیر شدم امشب همه خواهرا و برادرا و به رسم همیشگی پنج شنبه شبا گفدم بیان خونه حاج بابا.

میخام پیراشکی با میکر درست کنم براشون. خواهرامم هرکدوم یه چیزی میدرسدن:))

امشبی هم شوشوخان نیس من میرم با بچه ها تا خود صبح فیلم میبینم^_^

عکس پیراشکی مو براتون میزارم ان شالله .تازه خمیرشم خودم درست میکنم کلا خیلی زود اماده میشه.


التماس دعا. از  دعای خیرتون بنده حقیر رو هم فراموش نکنین

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰
asal asali

نظرات  (۶)

الهی همیشه به شادی باشه عسلی من
محتاجیم
پاسخ:
قربونت عزیزم
از شما التماس دعا
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۴ گمـــــــشده :)
آفریننننننننن دختر گل
بابات حق داره عسلی.
آدم وقتی پا به سن می زاره و تنها می شه دوست داره جایی زندگی کنه که ازش خاطره داره. یه جورایی وطنشه. حالا این که می گم وطن می تونه شهر باشه ..روستا باشه یا یه خونه قدیمی
ایشالا تنش سلامت باشه. سایه اش بالا سرتون باشه و مایه رحمت زندگیتون.
منم پیراشکی موخوام الان خب..
:))
پاسخ:
اره باباجونم به اون خونه خیلی دلبستگی دارن.
ما هم دلمون تنگ شده:(
میخام فردا با بابایی برم اون خونه به یاد گذشته ها
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۰ خانوم مهندس
خوش به حالت خوب اوقاتی که همسرت نیست خوش میگذرونی :)
پاسخ:
واقعععععن  همینه وقتی شوشو که نیس خوبه به یاد ایام مجردی باشم:)
سلام

پاسخ:
سلام بر شما خوبید؟قبول باشه
وییییی چقده این شب نشینیا حال میده
حتی اگه پای فیلم بگذره
ولی باهم بگذره
:))

شادزی
پاسخ:
واخععععن زدی تو گل!!!!
از همه بهدرتر اینه که به یاد ایام مجردی باشه
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۰۱ سارا سادات
همیشه بنویس... حداقل با همین پستا ازت با خبرمیشم:((((((((((((


خونه حاج بابا مبارک... ولی خونه خودتون خیلیییییییییییییییی باصفا بود
پاسخ:
چشششششششم. اما اگر بخوام از تو یاد بگیرم سابقه ات خرابه هاااااااااا
اره خیلی با صفاست اینجا رو هم با صفا می کنیم خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی