تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

یاسمین

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵ ب.ظ

چند روزیه افتادم توی خط کتاب خوندن ^_^

کتاب سروناز رو خوندم ای بد نبوددددددددددد خوب بود! سرگذشت یه زن فداکار ایرانی!

به شدت دلم برای خودمون زنا سوخت که مجبوریم به خاطر حیا و نجابت چشم به خیلی چیزها ببندیم!

البته هرچی پیش میریم تو نسل های جدید این قضیه خیلی خیلی کمرنگ میشه!

کتاب بعدی که خوندم یاسمین بود .یعنی کیف کردم خوندمشا اما اخرش بدجور تو ذوقم خورد!

تمام کتاب پرشده بود از بذله گویی های دوست صمیمی شخصیت اصلی داستان اما صفحات اخر اینقده بدجور حالم گرفته شد که تا عصری اوقاتم تلخ بود. وقتی فکر می کردم می دیدم 4 تا شخصیت داستان خودکشی کرده بودن و دوتایی هم به قتل رسیدن:((((((

مثلا داستان عاشقانه بود:)))

از دیروز هم کتابی از سرزمین های افریقا که نویسنده اش همینگتونه به دست گرفتم. یه جورایی مستنده....

خداکنه اخرش این یکی رو شیر نخوره .خخخخخخخخخخخ

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۸
asal asali

نظرات  (۴)

یه وقتایی نویسندها اینجوری میشن
اخرشو نمیدونن با شخصیت چیکار کنن
یا میبرن رو پل منفجر میکنن
یا اینجوری
:)))

خوبه
زمان میگذره با کتاب

کیمیاگر پائولو رو حتمااااااا بخون
عاشق اخرش میشی:)


شادزی
پاسخ:
ای جووونم الان میرم تو نت دنبالش!
اصن عایا ایبوکش هسد؟
یاسمین رو من خوندم
منم تو ذوقم خورد
پاسخ:
خیللللی ضدحال بوددد ایشششش
دسدم به مودب پور برسه فخط:|
هست
ولی سعی کن کتابشو بگیری
هم لمس کتاب چیز دیگست
هم چشات عین من درنمیاد
هم به تونی به بقیه قرض بدی!
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۰ مرتضی معادی
چقد خوب ...
من که هر کتابی رو شروع میکنم ، به وسطشم نمیرسه !
خود به خود کنسل میشه !!!!
:-(((((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی