تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

خواستگاری

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۱۱ ق.ظ

دیشب خواهری زنگ زده که میای بریم خواستگاری؟

راستش دفعه اولیه دارم میرم خواستگاری:|

یادم باشه اون بلاهایی که اون خواستگارای ... سر خودم می اوردن یا اون نگاهاشون رو 

نصیب این طفل معصوم نکنم:)

یادم باشه لالمونی نگیرم بشینم و اخمامو تو هم کنم هرچی هم مامانه دختر بگه بفرمایین بگم ممنووووون میل ندارم:| 

تمومشو تا اخر میخورم خخخخ .حالا شانس من که تازه رژیممو شروع کردم.فکر کنم ناهارم نباید بخورم تا جبران شیرینی و بستنی اش بشه:|

عمرا دیگه اگه خواهرم منو ببره خواسدگاری خخخخ


+ دیشب شوشوخان میگن من که شب ولادت حضرت ابولفضل خدا شما رو قسمتم کرد و جواب بله رو بعد شش ماه لطف فرمودین(دروغکی میگه ناز خودشم کم نبودااا) خداکنه دختر این خانواده هم قسمت 

حامدخان باشه و دست خالی برنگردین:)

با این حساب قرار امشب عروس بیاریم:))))))

انشالله هرچی خیره . 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۲
asal asali

نظرات  (۳)

عه عه
یه سال شد یعنی  هانی جونی؟
پاسخ:
بله عمر زود میگذره:(
ایشالا خیر باشه
پس خاستگاریه خاستگاریم نی
بگو بله برونه دیگه زرنگ:))

وای که من هنوز با خانواده سر مراسم دختر بینون مشکل دارم
یعنی چی
زنا میان دخترو دید بزنن
خب حالا رو را برو
دور بزن
رو دستات حرکت کن
دمتو تکون بده:/
بعد پسره میاد میبینی اااا این همونه که دیروز داشت تو خیابون تک چرخ میزد
اصلا تعریفا مشخصات مادره کجا پسره کجا
خو از اول ورشدار بیاد این مایه ننگو دیگه
شوما مارو ببینی
م انبینیم
وییییییییییییییییییی بازم یادم اوردیا

لطفا دختره رو تحول بگیر
این احترام و شعور خانواده شما و دامادو میرسونه
حتی که اگه قسمت نباشه و خوشتون نیاد


مباااااااااااااااااااااااااااااارک
شادزی مرده طایفه!
پاسخ:
نه جدنی دیدزدنه خانواده دختر و دختره اس:| خو دفعه ی اوله:(
منم بدم می اومد پسرشونو نمی اوردن. ایششش
خواهرم مدتی پسرش رو همون اول میبرد . بعدش پسرش گفت من جلسه اول نمیام شما که سلیقه منو میدونی اول برو!اقازاده جلسه دوم هم که میبرنشون نمی پسندن:|
واقعن حقه خانواده دختره عزت شن. تو این گرونی ها اینقده خرج میکنن بعد بری قیافه هم بگیری زوره!
سلام
اوه چقده برای من سخت بود رفتن تو جلسه خواستگاری! مشکل این بود که عموما همه رو هم میپسندیدم :)) مامانم شاکی میشد ... 
ان شاء الله خواستگاری رفتن شما هم بخیر بگذره و هر چی خیرشونه پیش بیاد.
پاسخ:
منم اگر دختره فیس و افاده ای نباشه و با ایمان باشه سریع می پسندم:)
به شکل و قیافه هم کاری ندارم:|
ان شالله به دعای خیر شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی