تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

بالشت پر

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۱۱ ب.ظ
از وقتی اومدیم خونه خودمون یکی از معضلاتمون بالشت زیر سرمون بود:|
این بالاشتای بازاری که مثه فنر می مونه!باید یه عالمه باهش جنگید تا زیر سر بندبشه!
بعدشم که از خواب بلند میشی باید تا چن دقیقه ورزش گردن بری تا اوضاع احوال میزون شه!
برا همین هردو به خونه باباهامون رفتیم و بالشتامونو اوردیم^_^
امااااا همچنان بنده در اذیت بودم:((
تا اینکه شنبه شب رفتیمو یه بالشت پرررررر که در حال حاضر عشخ بنده میباشن رو خریدیم.
ووووای اصن هم سرمو میزارم روش یه خواااااب عمیق ارومی میکنم که حاضر نیسدم از خواب بلند شم:)
حتی مشاهده شده که صبح ها به همین علت دیرتر رفتم سرکار^__^
بدجوری داره با روح و روانم بازی میکنه هااااا. عاشخشم
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۳
asal asali

نظرات  (۶)

سلام
خوبه خدا رو شکر این مشکل هم حل شد...
اما من نمیتونم بالش پر بزارم، بشدت حساسیت زاس و منم زمینه های آلرژیم بالا! :|
پاسخ:
سلام
بعلللله حسابی حال میده:))))
حیفش خیلی حال میده . منم شنیدم خیلی ها بخاطر حساسیتشون نمیتونن استفاده کنن
منم به بالشت خیلی حساسم
بالشت خونه پدر چرا جواب نداد؟
پاسخ:
خونه بابا چن تا بالش داشدم^_^
یه کوسن گل داشدم که اونو اوردم خونه خودم ولی صبحا که از خواب بلند میشدم به خاطر سفت بودنش سردرد میشدم:|
ای جانم ماهم همین مشکلو داشتیم یواشکی بالشتهای خودمونو آوردیم رو بالشتی تختمون کشیدیم روش. چون اون بالشتهارو مادرشوهر بهمون داده بود یه بار که خواستیم جابه جا کنیم ناراحت شده بود. درنتیجه ما یواشکی اینکارو کردیم و صداشم درنیاوردیم :)
هیچی بهتر از یه خواب راحت نیست :)
پاسخ:
من نه بالشتای خودم  خوب بود نه بالشتای مامان شوشو برا همین به بالشتای خودمون رو اوردیم:)
واقعععن
۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۲۹ گمـــــــشده :)
منم همه بالشام از پره. یعنی همه بالشای خونه از پره.خخخخخخ
پاسخ:
پس حال من رو خوب میفهمی^_^
من که حساسیت تنفسی دارم. بالش پر بعد از یه مدت پرهاش پودر می شه و از روکش ها میاد بیرون و سر صبح آدم رو پر از عطسه و سرفه و دماغ آویزون می کنه:)
منم بالش پر جدید موخاممممممممممممممممم
بخربرا منمممممممممممممم >_<

فقط دوسه لایه پارچه نخی بکش روش ک یه وخ حساسیت تنفسی نگیری جیجرِ من :))):*:*:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی