تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

روز نوشت

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۱۴ ق.ظ
سه روز بعد مراسممون هردومون تازه دیروز رفتیم سرکارامون.
خیلی خوب بود جای همتون خالی. اما از اون بهترترش که خیلی اتفاقی هردومون بهترین روزها می دونیمش این سه روز بود:)
با خیال راحت باخونه جدید در کنار هم این سه روز وسایلا رو مرتب کردیم.
خالم می گفدن تا یه هفته ای وسایل جهیزیه تو جمع نکن >_<  اما نشون به این که من همون شب عروسی وقتی مهمونا رفتن لباسمو در اوردم و افتادم به جون خونه ^__^
خوووو اخه همه چی تو دست پامون بود از همه بدتر خونه رو کوچیک کرده بود، این همه وسایلو من غصه شو داشدم که کجا جا بدم>_<
همین شد که شوشوخان از روز بعدش پا به پای من در جمع کردن وسایل خونه همراهم شدن.
خنده دارش اینه که تازه وسایل رو از خونه حاجی اوردیم اما باز دوباره چند قلمشو بار ماشین کردیم بردیم خونه حاجی گذاشدیم.خوووو فعلا لازمشون ندارم.

+ خوشحال بودم که تا سه روز اشپزی یخده تعطیل اما زهی خیال باطل از روز دوم اشپزی شروع شد:(
الان هم تمام راهنماهای وسایل برقی رو گذاشدم توی کیفم همه جا با خودم راه می برم که هر وقت شد بخونمشون! مردم رمان می خونن و اشعار عاشقانه! من هم راهنمای وسایل برقی خونه:)))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۶
asal asali

نظرات  (۷)

سلام
ای جان عروس خانوم...مبارک باشه ان شاء الله
خدا رو شکر بخیر و سلامتی گذشت، ان شاء الله زندگی سرشار از محبت و شادی و سلامت داشته باشید زیر سایه عنایت اهل بیت علیهم السلام
پاسخ:
سلام خانمی. زیارتتون قبول باشه.
ان شالله سال بعد با هم کربلا باشیم:)
ممنونم
ای جوووونم عروس عشق منننننننننننننن

غیراینکاراز توبعیدبووووود... بس که جیگرییییییی...
هزارتابووووووس
پاسخ:
سلاااااااااااااااام ساراااااااااااااااااااااااااااااااااجونم
سارا خبر خوشی که بهم دادی مستنداتشم بدهع دیگه ^_*
تبریکات وافر :)
پاسخ:
فدای نگین جونم.
دومادی داداش شما هم مبارک عزیزم.
الهی زودی عمه جون شی:)
ووووووووی
چه کیفی داره خونه خود آدم
خوش بگذره بهت
الهی بهترین زندگی نصیبت عزیزم
کلی تبریکات
پاسخ:
خخخخخخخخ
ان شالله زودی تجربه اش می کنی.
می دونی هرکسی یه جوریه من وقتی خیالم از شوشوخان راحت باشه ارامش دارم
تو دوران عقد همین که کمتر با هم بودیم بهم می ریختم:(
۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۳۵ گمـــــــشده :)
الهی. خدا حفظت کنه عروس خانمی...
ایشالا زندکیت پر از شادی و محبت باشه.
پاسخ:
فدای یسری جونم.چطوری عزیزم ؟
شما هم از بعد سیزده رفتین سرکار؟
سلامممم مبارکه عزیزم
قدر این روزای اول زندگیتو بدون که دیگه تکرار نمیشن :)
پاسخ:
سلام عزیزم
ممنونم.
واقععععععن. از الان شوشوخان هول افتاده تو دلش نکنه یه وقتی زندگی براش تکراری بشه:|

۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۴۷ گمـــــــشده :)
اوهوم. من عینهو دخملای مسئولیت پذیر 8 صبح 14 فروردین سرکار بودم.خخخخخ
پاسخ:
آفررررررررررررررین دخملممممممممممممممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی