تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

دوماد امشبم رو عشخه

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۳۷ ق.ظ

دیشب به خونه داداشیم زنگ زدم که فردا شب که مهمونیتونه من و شوشو دیرتر میایم و کار داریم و این حرفا. گفدم عصری حاج بابا رو زود می رسونم خونتون که از اول مراسمتون باشن.

دیدم اوووووووعه زن و شوهر خندون و قبراقن:) میگم چی شده با دمتون گردو می شکنین بگین ماهم شاد شیم:)

زن داداشی می گه رفدیم برا دومادمون لباس خریدیمo_O

گفدم کی دوماده؟؟؟؟ کی جراتیده فرداشب بجز شوشوی من دوماد باشه؟؟

دیدم زده زیرخنده میگه پسمل گل من:))

رفدیم براش لباس خوشمل خریدیم تنش کردیم هی داریم قربون صدقه اش می شیم:))))))

گفدم خوووووووووو اگه خعلی نانازه لباسش بزارین برا علوسیم:(

موخام عشخ عمه رو همش روز مراسم بغل کنم تا تو فیلما و عکسا بیفده:))


* مراسم امشب دادشی چند منظوره است:))

پاگشای من، جلسه خونوادگی، ولیمه ماشین شاستی بلندش، ولیمه به مناسبت ورود عشخ عمه به فامیل.خخخخخخخخخخخخخ

** برادرم بعد بیست و دوسال بچه دارنشدن پسری رو به فرزندخواندگی گرفدن که شده عشق من عشق هممون .خدا حفظش کنه. خدا همه بچه های بی سرپرست رو آشیانه گرمی بده .الهی آمین


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۲
asal asali

نظرات  (۲)

۱۲ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۲ خانوم مهندس
چه کار خوبی کرده دادشتون هم زندگی خودش قشنگ شده هم زندگی اون کوچولو که خداروشکر همه عاشقشین
پاسخ:
اره خیلی عالی شده. کاش داداشیم زودتر این کار رو می کرد.
اما همین الان هم که عشخ عمه اومده داداشم اصن جوون شده:)
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۶ سارا سادات
یادم باشه اومدم مشهدبطورمخصوص گازگازیش کنم این جیگرووووو

پاسخ:
ان شالله. ماههههه عشخ عمهههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی