تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

تاحالا از این کارا تو عمرم نکردمااا

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ


امروز یه کرم چربی سوز سفارش دادم:|

تعریفش تو اینترنت خیلی زیاد بود. دوستمم تازگی ها داره استفاده می کنه می گه به نظرش تا حالا مفید بوده براش.

منم وقتی ندارم خوووووو یه مدت می امتحانم تا بتونم تو این مدت کوتاه به نتیجه ای برسم:|

گزارششو بهتون می دم اگه خوب بود استفاده کنین ^__^


لینکش

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۲
asal asali

نظرات  (۱۰)

نعععع بدرد نمیخوره بابااا اینا همش تبلیغه
نمیدونم از کجا گرفتی ولی یکی از فامیلا سفارش داد هیچ اثری نداشته!!!!!
پاسخ:
همین محصول بوده المی؟؟؟؟
خداکنه بشه  من که وقتی ندارم حوصله رژیمم ندارم الان:(
اومم نمدونم ولی از همین کرمای چربی سوز بوده مارکشو اطلاعی ندارم

+چرا ایروبیک کار نمیکنی عسلی؟؟
من برای عروس یکی از اقوام خیلی خیلی نزدیکم تو یه هفته با ایروبیک 4 کیلو کم کردم!!! تازه اون موقع ها که مثلا اوج چاقیم بوده 58 بودم که شدم 54 الانم 3 ساله تکون نخوردم
مامان هم که وزنش بیشتر بوده بیشتر تغییر کرد

ایروبیک فریبا دیاچه خیلی خوبه اونو بگیر نه خیلی سخته نه خیلی آسون که وزن کم نکنی
پاسخ:
اخه تو این مدت وقت ورزش خیلی نیس.
ولی انشالله تصمیم دارم چن تا فن ایروبیک رو در دو تا نیم ساعت صبح و شب انجام بدم.
این بنده خدا فریبا دیاچه کلیپ آموزشی هم داره تو نت؟
بلی داره اون موقع ها از نت دانلود میکردم الان که سفارش دادم اوردن برام

حالا این کرمه رو هم استفاده کن اگر نظرات سایته درست باشه که خوب کم میتونی بکنی
پاسخ:
دارم دانلودش می کنم
میخام همزمان استفاده کنم
خوبیش اینه که صورت لاغر نمیشه
ممنونم جیجر
اوه اوه
مواظبت خودت باش
اینا عوارضش خطریه
همون ورزش فک نم بهترین راحه
این 3روزو سریعو این صوبتا هم ماندگاریش کمتره هم خدایی نگرده...

خلاصه خیلی مواظبت باش

شادزی
پاسخ:
چشششششششم می مواظبم.
خوب موضعیه اگه حساسیت نداشده باشم خوبه هوم؟
منم شادزی(عمرا اگه معنیشو بدونم^__^)
عههههههه جیییییییییییغ مششششششت لگدددددددددد هاااااااااااااانی
پیدات کردمممم شلااااااااااااام
 ^_^
بوووس بوس مشت لگد وووی

پاسخ:
سلااااااااام مماخووووی من
کجااا بودی تو؟
دلم برات یه ذره شده بود بنفشه:((((((
بیا بغلللم جیغ جیغووی من^__^
قبل از اینکه بیای بغلم بزنم لهت کنم وب می تعطیلی؟
سارااااااااااا کجایی ویوول اومده
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۴۸ گمـــــــشده :)
من که منتظر گزارشت هستم..:)
پاسخ:
سلام یسری جون فردا میرسه دستم شروع میکنم.سریععع میگزارشم^_^
از طرف منم ویولو بزن وبشو رفت ترکوند:-\ 
پاسخ:
سارا میخاد بزنش:)
باهمون کمربند ویول:(
آخ دلم کباب شد ویوووووول بیا بخلم . دلم برات تنگیده حسابی..
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۰۸ سارا سادات
ابجی بیا این ویولُ بزنیمش... بچه پررووووووووووعه...


هسدم هسدم. کمین کردم میخام خفتش کنم یه جا :))

+المی با همون کمربند تو رو هم میزنماااا ازین چش سفید دفا نکن. :))
پاسخ:
می بینی این یه الف بچه رووو!!! همه رو سرکار گذاشده وبشو پوکوبنده>_<
من دستاشو میگیرم تو هم کمربندشو بگیر:)
المی هم میگیم مماخشو بکشه ^__^
مامان منم از این کرم ها استفاده میکنه 
پاسخ:
سلام خانومی خوش اومدین.
راضی بودن؟ از همین مارکه؟
من تازه دو روزه شروع کردما اما خیلی بدنم همون اولش داغ میشه.
یه جوریه فکر می کنم نتیجه بخش باشه.
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۵۷ میچکا بانو
اگه خدایی نکرده نتیجه ش بد بود چی؟!
به نظرم نکنین این کارارو ..
پاسخ:
فعلا یه کمی جواب گرفتیدم:)
مشکلی نداشده که

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی