تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

احترام فراموش شده

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ق.ظ

الان جنگ اعصابی بین عقل و احساسم جاریه:(

رئیسمون بعد چن روز ماموریت اومده دم در اتاقمون احوالپرسی

اما نه جلوی پاش بلند شدم نه رسیدن بخیر بهش گفدم!یه سلام خشک و خالی فقط!

چرا مدیران به مرور زمان طوری رفتار میکنن که یک احترام ساده از یاد کارمندشون میره؟

عقلم میگه باید ادب رو بجا می اوردم لامصب بدجوری داره احساساتمو ضرب و شتم میکنه:(((

اشتباه کردم واقعن:(((

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۸
asal asali

نظرات  (۴)

رفتاری سازمانی رو به مدیرتون توصیه می کنم
پاسخ:
منم بهش  پیشنهاد میکنم:)
آخ آخ آخ
فردا که حالش سرجاش بیاد از خجالتت در میاد و کارای سنگین و ...
پاسخ:
من سرتق تر از این حرفام.یه جورایی کارمند ناخلفش مفتخرم:)
بستگی به ظرفیت و توقع رئیس داره
پاسخ:
ظرفیتش خوبه خداییش ولی توقعشو اش:(
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۵ گمـــــــشده :)
منم مثل تو وقتی کاری می کنم بعدش همه اش می رم تو فکرش که کارم بد بوده. اما باید بی خیالش شد ولی نمی شه لامصب..کاری که شده شده دیگه..
پاسخ:
اوهوووم منم می فکرم :(
هععععی منم باید بی خیال بشم مثه این که

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی