تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

نگاه پر از حرف یه بچه

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۳ ق.ظ
چن وقت پیش تو اداره مجله ای رو دیدم که یکی از مدیران به دیدار بچه های شیرخوارگاه علی اصغر رفته بود.
دوتا بچه کوچیک که یه سال هم نداشتن با لباسای یه شکل اومده رو زانوهاشون وایساده بودن کنار تخت و با دستاشون لبه تخت رو گرفته بودن. هر دوشون با یه شوقی که تو نگاهشون بود داشتن به بازدید کننده ها نگاه می کردن...
تا تصویر رو دیدم ناخودآگاه لرزه به تمام بدنم افتاد و مجله رو پرت کردم کنار...
اخه بچه شش ماهه رو چه گناهیه؟چرا اینطور مشتاق اومده لبه تخت رو زانوهاش وایساده که چن تا آدم رو ببینه:(
سعی کردم دیگه سروکارم به اون مجلهه نیفده تا این که یه بار نه چندبار دیگه متاسفانه اون تصویر رو دیدم و هر دفعه دلم بیشتر از قبل لرزید و اشکام ریخت.
تصویر مجله رو کندم و ریز ریزش کردم انداختم تو سطل آشغال تو سالن که هیچ اثری ازش تو اتاقم نمونه...

+یکی از اون بچه ها عجیب شبیه عشق عمه بود. اگر گمان می کردم خود عشق عمه اس  به جای اینکه سرگرم بازیش باشه اینطور از خوشحالی زل زده به چهارتا آدم دیوونه می شدم:((((

++ امسال خدا یه نوه کوچولو رو بهمون هدیه کرد:) علی من عشق عمه:)

+++علی رو برادرم بعد از سالیان سال انتظار از بهزیستی گرفتن. موجود کوچولویی که عشق و محبت رو تو خانواده ما دوچندان کرده:)))

++++خدا به همه بچه یه سرپناه پراز محبت و امنی بده. الهی آمین
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۵
asal asali

نظرات  (۲)

بچه ها عشق هستند
خدا به همه بچه یه سرپناه پراز محبت و امنی بده
الهی آمین یا رب العالمین
پاسخ:
واقعا همینطوره. خدا به داد دل بچه های جنگ زده که خانوادشونو تو این جنگ های ناحق از دست دادن برسه...
:((( همیشه دوست داشتم برم اینجور جاها یا خانه ی سالمندان ولی میترسم...
نمیدونم باید چیکار کنم:-( 
پاسخ:
خانه سالمندان رو میشه رفت.یه روزهایی اصن روز ملاقاتشونه.
اما برای بچه ها فکر نکنم تو هر سنی برای ملاقات بزارن .
زن داداشم بعد یه عالمه گزینش و این حرفا تازه گذاشته بودن علی رو ببینه
فکر کن اول گزینش شده و اوکی شده بعد بچشونو دیدن:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی