تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

گرمای خونه م ا د ر

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ق.ظ

پشت میزم نشستم از پنجره اتاقم چشم دوختم به پنجره خونه ای که 100 متر اونورتره. خونه ای که یه قسمت از پرده اش رفته کنار تا نور خورشید بیفته روی قالی هاش. تا انرژی بده به اهل خونه.بوفه چوبی که کنار پنجره به چشم میخوره.

حس خوبی دارم به اون خونه.احساس می کنم زن خونه این موقع های روز در تهیه تدارک ناهار افراد خونه اس.دلم چایی داغ مامان خونه رو میخاد.

دلم قرمه سبزی میخاد که چشم باز می کنم بوش توی سرم بپیچه.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۳
asal asali

نظرات  (۱)

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۳۳ صآب خونـِ
سلام
اگه دوست داشتید و موافق بودید خبر دهید وبلاگ های هم رو دنبال کنیم :)
+ امضا صآب خونه
پاسخ:
سلام.
از کسانی که نوشته هامو دنبال می کنن ممنونم .
توقعی هم ندارم از کسانی که وبلاگشونو دنبال می کنم حتما به من سر بزنن
مختار و آزادید صاحب خونه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی