تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

هویچ خورون

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ب.ظ

چند روزیه که رژیم گیاهخواریمو شروع کردم.

دوست دارم رژیم رو نه به خاطر لاغر شدنش و این حرفا

دوست دارم برا این که یجورایی این بدن طفلکیمو تحویلش می گیرم و هرچی هرچی به خوردش نمیدم!

بیشتر نیم وعده هام وقتی گرسته میشم مثه خرگوش یه هویچ دستم می گیرمووو میپرم جلو تلویزیون یا کامپیوتر! خوب شکم سیرکنیه این هویچااااااااااا

میریم تا لاخر شدددددددددن و داشتن پوستی خوب و شاداب





خدایا شکرت بابت سلامتیمون...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
asal asali

نظرات  (۸)

۳۰ دی ۹۴ ، ۱۳:۰۳ پاک باخته
آب هویجم خوبه
آب و دارچست و عسل رو امتحان کردی هانی؟
پاسخ:
آب هویچ تنهاییش پرقنده میگن باید خود هویچ خورده شه که پر فیبره..
هان دستت درد نکنه .خیلی گرمیش لذت بخشه اما هنوز نتیجه اش زوده ببینم.
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۳:۵۳ تاج بی بی

من میوه های خشک شده میخوردم دوره گیاخواریم

بپا وقتی عصبی شدی گند نزنی به رژیمت هر چی رشته بودی پنبه می شه


پاسخ:
 میوه خشکم خوبه .اما میوه خشک رو زیاد میخوره آدم .چون شکم سیرکن نیس..
مهم اینه که همیشه یه چیزی تو یخچال داشته باشم که در این مواقع وقتی عصبی میشم و بخور بخور راه می اندازم
بتونم بخورمش! مگرنه سریع رو میارم به پفک و چیپس>__<
اگه بخاطر لاغر شدن نمیخوای بزار دستور رژیم های پاکسازی کبدو بدنو بگیرم بدم بهت حداقل رژیم بگیری در راستای سلامتی بدنت:دی

اگرم میخوای لاغر شی که بازم بگم ببینم بازم پارسال امان 20 کیلو وزن کم کرد:))
پاسخ:
ای جونم دستت طلا شما هردو دستورشو بگو:)
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۸:۲۲ سارا سادات
منم میخام... هم لاخر شم هم پوستم خوب شه... ولی میخام شب بخابم صب پاشم درس شده باشه :(
پاسخ:
ای تنفلوی مماخوی خوددددم.بیا بخللللم:))
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۵ سارا سادات
بخل دوس میدارممممممممم
پاسخ:
بیاااااااااااا بخلللللللللللم
سلام
اگه به کارشناس یا متخصص تغذیه مراجعه نکردید برای رژیم، حتما به یکی که توی شهرتون مورد اطمینانه مراجعه کنید و سرخود رژیم های سخت نگیرید
پاسخ:
سلام . قبلا رفتم و نتیجه گرفته بودم.
رژیمی سالمه که همه مواد غذایی به اندازه اش باشه.
ممنون
بله درسته
رژیم های قبلی که گرفتید اشتباه بوده به احتمال زیاد
مثل اینکه هم استانی هستیم
میخاین از همکارم توی همدان بپرسم معرفی کنم؟
پاسخ:
چرا اشتباه باشه؟ من مشکلی با رژیم قبلیم نداشتما.کجای نوشته های من همچین قضاوتی رو از جانب شما رسوند؟
من همدانی نیستم:) ساکن استان امام رضام...
ممنونم لطف دارین .نیازی نیست
اشتباه خوندم جواب نظر قبلی رو...خوندم: نتیجه نگرفتم

خب بگذریم
التماس دعا
پاسخ:
خواهش میکنم
توکلت علی الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی