تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

عسلی خعععععلی خوشحاله:))

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ب.ظ

سلام دوست جونیا:)))

بالاخره امشب تزم رو تحویل اسی دادم. امیدوارم گیر نده بهمو نگه اصلاحش کن.

یعنیییییییییییییییییییییییییییییییی رااااااااااااااااااااااااحت شددددددددددددددم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۹
asal asali

نظرات  (۶)

۱۹ دی ۹۴ ، ۲۲:۳۸ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
خداروشکر
پاسخ:
میسی خانمی:)
۱۹ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۸ سارا سادات
مبارکههههههههههههههه
خداروشکررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ
مثلا اصن تو نمی دونسدی:))))
مثلا من مثه پنگوئنا وقتی تزمو فرستادم برا اسی نپریدم تو تلگرام بهت بگم:)))))))))))))))))))))
۱۹ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۷ فیروزه ای
ایشالا خوشحالیت مستدام
فقط دارم ریز ریز میخندم
پاسخ:
قربونت جیجرررررررری
حالا چرا ریز ریز می خندی جوجو؟
۲۰ دی ۹۴ ، ۰۱:۲۴ پاک باخته
موووووووووووووووباااااااااااااااارکهههههههههههههه
بیا بماچمت محححححححححححححکم
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااااااااام عروووووووووووووووس
بیا اول خودم بماچمت^__^
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۲:۰۴ سارا سادات
خب تلگرام با اینجا فرق داره جوجری...:))

بعدنشم اینقد ذوقیدم ک وقتی کامنت گذاشتیدم به این چیزا فک نمیکردم :))
پاسخ:
تو عشخ منی:)))
به به انقـــــــده انرژی میده این حال خوب شما ک حد نداره خدا کنه هر وقت میام وب دوستی از این خبرا بشنوم
مباااارکه عسل عسلی خب دیگ بریم بچسبیم ب خرید جهیزیه (انگاری من اونجا خاله عروسم والا) :دی

وااااای عسل عسلی لباس برا علوسی انتخاب نموییدی عایا؟ ^__^ وای حالا من چی بپوشم :دی
پاسخ:
فدای جوجری خودم با شیطنت همیشگیییش:)))
ان شالله تا عید خریدامو میکنم هنوز وقت هست :)
مهم مایه شه که خدا برسونه:)))))
عزیزم تو هرجورم بیای ماهی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی